دکتر کواکبیان به تماشای شهر سفالی صلح رفت

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۴:۴۴
کد خبر: ۴۵۱۱۸۶
دکتر کواکبیان به تماشای شهر سفالی صلح رفت
نماینده مردم تهران،ری،اسلامشهر ،شمیرانات و پردیس در مجلس از نمایشگاه شهر سفالی صلح اثری از هنرمند سمنانی محسن رامه دیدن کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران،ری،اسلامشهر،شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی به بازید شهر سفالی صلح اثر هنرمند سفالگر سمنانی در فرهنگسران نیاوران تهران رفت . 

در این بازدید مصطفی کواکبیان با اشاره به اینکه امیدواریم روزی برسد که این شهر رویایی که نامش با صلح آمیخته است در تمامی دنیا به حقیقت بپیوندد و همچنین جایی از شهر تهران بصورت حقیقی ساخته شود گفت : پیشنهاد می کنم  مسوولین گردشگری و آنهایی که در حوزه  شهر سازی فعالیت می کنند از این شهر سفالی دیدن کنند  و برای مثال فضایی  را در قشم و شمشک و دیزین بتوانند  چنین ایده هایی را پیاده کنند .

در دنیا  نیز مناطقی این چنین برای گردشگران فراهم می کنند و این ایده ها را به اجرا در می آورند  و این شهر  از نظر آرمانی ایده ای را برای صلح ارایه می دهد و می تواند زمینه سازی برای گردشگری خارجی شود . 

من بعنوان نماینده تهران این انگیزه را داشتم که از این شهر که  شهر سفالی صلح نامگذاری شده است را ببینم و خیلی خوشنودم  از این نمایشگاه دیدن کردم .

شهر رویایی صلح سه تا عرصه را ایجاد می کند ..رفع جنگ ها ، رفع بیکاری ها و سوم جذب گردشگر و رشد توریسم که امیدوارم این شهر جنبه ی رویایی نداشته باشد و در عمل هم تحقق پیدا کند 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز