با حضور استاندار صورت گرفت؛

بهره برداری از چند طرح کشاورزی در آبیک

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۱:۱۹
کد خبر: ۴۵۱۱۹۰
بهره برداری از چند طرح کشاورزی در آبیک
با حضور فریدون همتی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی چند طرح کشاورزی به مناسبت هفته دولت در شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در ادامه هفته دولت و در راستای افتتاح و بهره برداری از طرح های مختلف در شهرستان های استان با حضور فریدون همتی استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان از چند طرح کشاورزی در شهرستان آبیک رونمایی شد.

طرح توسعه شرکت کشت و صنعت هزار جلفا شامل پرورش گاو شیری با ظرفیت 750راس مولد و یک هزار و 500راس کل گله و ظرفیت تولید روزانه 50تن شیر با 35میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح های به بهره برداری رسیده در شهرستان آبیک بود.

افتتاح چاه شماره پانزده جاده قشلاق به عمق 195متر با دبی 45لیتر بر ثانیه با 5میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح هایی بود که استاندار از آن رونمایی کرد.

واحد پرورش مرغ تخم گذار با ظرفیت هر دوره 404تن و پولت تخم گذار با ظرفیت 62هزار قطعه با 40میلیارد ریال اعتبار و گلخانه تولید خیار با 10میلیارد ریال به مساحت پنج هزار متر مربع از دیگر طرح هایی بود که در این سفر افتتاح شد.

همتی همچنین در سفر خود به آبیک قرار بود کلنگ احداث کارخانه آسفالت گرم خاکعلی را به زمین بزند که به دلیل واقع شدن محل کارخانه در زمین های کشاورزی این کار منتفی شد.

ابیک2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز