به مناسبت هفته دولت؛

نشست خبری رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی قزوین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۰:۲۴
کد خبر: ۴۵۱۱۹۹
نشست خبری رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی قزوین برگزار شد
همزمان با فرارسیدن هفته دولت نشست خبری سید محمدعلی قاسمی رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی قزوین با خبرنگاران در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سید محمدعلی قاسمی رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی قزوین به مناسبت هفته دولت عملکرد سازمان مطبوع خود را در جمع خبرنگاران تشریح کرد.

قاسمی در این زمینه گفت: ایجاد و تجهیز مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در سال95 یکی از عمده کارهای ما بوده است.

وی ادامه داد: به منظور تسهیل در روند سرمایه گذاری و رفع هرگونه موانع، حذف بوروکراسی اداری، کاهش زمان و هزینه، حذف رفت و آمد به سایر دستگاه ها و ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری مرکز جدید خدمات سرمایه گذاری در استان با اعتباری بالغ بر 4میلیارد ریال و با هدف بهبود محیط کسب و کار استان راه اندازی و تجهیز شده است.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی قزوین ابراز کرد: تشکیل شورای هماهنگی مدیران استانی یکی دیگر از اقدامات این سازمان در سال جاری می باشد.

قاسمی توضیح داد: به استناد اصل 138قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری و اهداف و سیاست های اقتصادی و مالی کشور و به منظور ایفای دقیق و جامع وظایف و ماموریت های محوله شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال94 به ریاست و عضویت اداره کل امور مالیاتی، گمرک، بانک ها، بیمه، بورس اوراق بهادار سازمان فروش اموال تملیکی در استان ها تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: هماهنگی و انتظام بخشی هرچه بیشتر در اجرای برنامه ها و سیاست های وزارت متبوع در سطح استان، ایجاد هم افزایی، تشریک مساعی و تقویت نقش واحدهای تابعه این وزارتخانه در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های استان و وزارتخانه، تبادل افکار و تجربیات با هدف اتخاذ راهکارهای مناسب برای تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به آحاد جامعه، ایجاد وحدت رویه در اجرای قوانین و مقررات، طرح موضوعات اساسی مانند تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی، تسهیل و بهبود محیط کسب و کار، اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی اصل44 قانون اساسی، رفع موانع تولید و رقابت پذیری و ارتقای نظام مالی کشور از جمله اهداف تشکیل این سازمان است.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی قزوین خاطرنشان کرد: از کلیه فعالان اقتصادی دعوت می کنیم مسائل و مشکلات خود را در حوزه های سرمایه گذاری، مالیاتی، گمرک، بانک ها، بیمه ها، اموال تملیکی و بورس اوراق بهادار جهت طرح در شورا به این اداره کل ارائه نمایند تا نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.

قاسمی بیان کرد: به منظور ارتقای پاسخگویی و شفافیت دستگاه های اجرایی، ارتقای مدیران در چارچوب ضوابط و نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد، آگاهی مردم از وضعیت دستگاه ها و افزایش اعتماد عمومی و اجرای دقیق برنامه های تحول اداری در پایان هر سال دستگاه های اجرایی مورد ارزیابی قرار می گیرد که در این راستا این اداره کل بابت ارزیابی عملکرد سال93 که در سال94 انجام شده است رتبه اول را در بین دستگاه های اجرایی استان کسب کرده است.

وی همچنین گفت: اداره کل امور اقتصادی و دارایی قزوین در اجرای برنامه های 9گانه صیانت از حقوق شهروندی و برنامه های ده گانه عفاف و حجاب در سال94 نیز رتبه برتر را در بین دستگاه های اجرایی استان کسب کرده است.

اقتصاد دارایی (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز