گل محمدی در جلسه شورای اداری مطرح کرد :

ارگانهای دولتی به تنهایی قادر به تامین همه مطالبات مردم شریف استان تهران نیستند

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۳:۲۳
کد خبر: ۴۵۲۱۱۵
ارگانهای دولتی به تنهایی قادر به تامین همه مطالبات مردم شریف استان تهران نیستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه شورای اداری با اشاره به کسب مجوزهای لازم از سوی هیئت دولت و وزارت ورزش و جوانان از اجرای ماده 27 در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از استان تهران ،گل محمدی در جلسه شورای ادرای با بیان اینکه اجرای ماده 27 ارجح به ماده 88 است گفت: ماده 27 مجوز واگذاری مجموعه های ورزشی را که سالها به دلیل عدم برخورداری از بودجه دولتی مستهلک شده به بخش خصوصی خواهد داد و این امکان را فراهم می کند تا جانی دوباره در این باشگاه ها با حمایت بخش خصوصی جاری شود.

وی همپوشانی و هم افزایی همه ظرفیت های موجود در توسعه ورزش و جوانان را ضروری دانست و گفت: باید از همه دستگاهها، نهادها و شهرداری ها برای تحقق برنامه ها استفاده کرد، چرا که نگاه کارشناسی به ورزش و جوانان در تهران مبین این واقعیت است که دولت، وزارت و یا اداره کل به تنهایی قادر به تامین همه مطالبات مردم شریف استان تهران نیست که باید با درایت و استفاده از ظرفیت های دیگر به عنوان یک نقش دبیری با شرکت این دستگاه هادر اداره کل بتوان ماموریت های محوله ر ا به سرانجام رساند.

 

 

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید بر اجرای مسابقات المپیاد 2 استان تهران و البرز گفت: روسای حوزه ها و شهرستانها باید با اهتمام جدی و برنامه ریزی به استقبال و برگزاری این مسابقات بروند تا بتوانیم در اجرای آن نقاط قوت و ضعف را شناسایی و به تقویت بینه اداره کل در زمینه قهرمانی بپردازیم.

در این جلسه گل محمدی از برگزاری نمایشگاه ورزشی هفته دولت شهرستان ری تشکر کرد و این برنامه را به عنوان یک الگو مورد توجه حوزه ها و شهرستان ها قرار داد.

 

نظر شما