سالن ورزشی محمد تقی خواجوی شهمیرزادی افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۸:۰۸:۵۷
کد خبر: ۴۵۲۱۵۶
سالن ورزشی محمد تقی خواجوی شهمیرزادی افتتاح شد
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سالن ورزشی محمد تقی خواجوی شهمیرزادی با حضور استاندارسمنان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛سالن ورزشی محمد تقی خواجوی شهمیرزادی با حضور استاندارسمنان دکترخباز، مسئولین استانی، امام جمعه شهمیرزاد حجت‌الاسلام والمسلمین سید داووداحمد پناه،فرماندار مهدیشهر، بخشدار شهمیرزاد ،سرپرست شهرداری شهمیرزاد، اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزادوجمعی ازخیرین و مردم ومعتمدین این شهرمورد بهره‌برداری قرار گرفت وافتتاح شد.


این سالن ورزشی توسط حاج محمد تقی خواجوی از خیرین شهمیرزادی احداث شده است که زمین اهدایی آن توسط خانم آسیه امینی به میزان ۱۳۵۷ متر مربع اهداشد و ساختمان اصلی سالن نیزبه میزان ۴۱۷متر مربع که مشتمل بر ساختمان اداری به میزان ۱۲۵مترمربع و محوطه ای به میزان ۷۷۰ متر مربع می باشد.

این سالن ورزشی با هزینه ای بالغ بر هفتصد میلیون تومان ساخته شده است که ۶۰% آن توسط خیرمحترم جناب اقای خواجوی پرداخت شده و ۴۰% آن نیزتوسط نوسازی مدارس تامین اعتبارشده است.

این سالن ورزشی واقع در مرکز شهر ویکی از بهترین نقاط شهمیرزاد واقع درخیابان دکتر ذبیح ا…صفادرمنطقه تپه زونی وجنب آموزشگاه هادی پور و خسروی قرار گرفته که از این پس دانش آموزان این مدرسه می تواننداز سالن ورزشی استفاده نمایند.

در آیین افتتاحیه این سالن ورزشی از محمد تقی خواجوی خیر این سالن تقدیر شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز