معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز :

قدرت دیپلماسی توسط فرزندان این کشور به دنیا اثبات شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۳:۲۹
کد خبر: ۴۵۲۵۱۴
قدرت دیپلماسی توسط فرزندان این کشور به دنیا اثبات شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت:کاهش تورم یکی از اقدامات ستودنی دولت تدبیر و امید است.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، فتح الله حقیقی با بیان این مطلب در هفتمین روز از هفته د ولت در آیین افتتاح شرکت پرتو فرازان آویژه کیمیا در شهرک صنعتی بهارستان کرج اظهار داشت: کاهش تورم یکی از اقدامات موفقیت آمیز دولت کنونی بوده که به کمتر از 10 درصد رسیده است. 
وی افزود: در جایگاه ملی موفقیت های خوبی را بدست آوردیم این مقام مسئول با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور علی رغم اعداد متفاوت به 4.4 درصد رسیده است، خاطر نشان کرد: افزایش سرانه بهداشتی روستایی از جمله تحولات عظیمی است که صورت گرفته است.
وی گفت: در استان البرز اقدامات خوبی پیرامون بخش های مختلف بویژه بهداشت و سلامت صورت گرفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز یادآور شد: درسال جاری ٣١٧ طرح در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید که عملکرد مطلوبی به شمار می رود.
حقیقی افزود: شعار امسال برای ارتباط بیشتر بین دولت و ملت است که برخی در صدد خدشه به آن هستند.
وی افزود:متاسفانه استکبار جهانی افراد تندرویی تحت عنوان داعش تربیت کرده که اقدام به کشتار زنان و کودکان بیگناه می کنند.
وی افزود: استکبار جهانی با ایجاد جنگ نیابتی در منطقه با تربیت افراد تندرو تفکر تکفیری را در مقابل تفکر اسلامی قرار داده است. در چنین شرایطی دولت تحریم شد اما علی رغم مشکلات موفقیت های متعددی را بدست آورد که مهم ترین آن توفقیات بین المللی ایران است.

حقیقی گفت: موضوع هسته ای نمونه ای از توفیقی است که قدرت و عزت کشور را به جهان نشان داد. قدرت دیپلماسی ایران توسط دولتمردان، به دنیا اثبات شد.

وی تاکید کرد: دولت متعلق به نظام است و پیشرفت دولت در سایه حمایت ها مقام معظم رهبری و مردم آینده روشنی را برای کشور ترسیم می کند.

گفتنی است شرکت پرتو فرازان آویژه کیمیا در اواخر سال ۹۳ تاسیس شد این شرکت با فرهنگ سازمانی عملیاتی و با نگاه به آینده به دنبال بین المللی شدن و فتح بازارهای جهانی است. 

این شرکت، سیستم تامین مواد اولیه برای تولید کاتالیست خودرو، طراحی محصولات، مهندسی و انجام آزمایشات مداوم بر اساس استانداردهای بین المللی را پیش بیتی و عملیاتی نموده است.

کارخانجات خودروسازی، سیستمهای پالایش کننده را جهت کنترل مقادیر آلاینده خروجی از سیستم های موتور و سوخت رسانی تهیه و مورد بهره برداری قرار داده اند.

 

خبرنگار : عارف طحان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز