با حضور استاندار ایلام و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد:

افتتاح سه واحد تولیدی در استان ایلام

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۷:۵۴
کد خبر: ۴۵۲۵۲۷
افتتاح سه واحد تولیدی در استان ایلام
سه واحد تولیدی شامل کارخانه های گچ، اسید سولفوریک و نایلون در استان ایلام با حضور استاندار و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش برنا ایلام، همزمان با سفر محمود نوابی- معاون وزیر صنعت، معدم و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، واحد تولیدی گچ ایلام صالح آباد بعد از 13 سال با ظرفیت 100 هزار تن و حجم سرمایه گذاری 32 هزار میلیون ریال و ظرفیت اشتغال 15 نفر مجدداً راه اندازی شد. این واحد تولیدی توسط یکی از سرمایه گذاران بومی مجدداً بازسازی، نوسازی و شروع به بهره برداری کرد.

در ادامه سفر نوابی به استان ایلام، واحد تولیدی اسید سولفوریک واقع در شهرک صنعتی ایوان به بهره برداری رسید. این واحد تولیدی با 70 میلیارد ریال اعتبار احداث شده و محصولات این شرکت در سه گروه سولفات پتاسیم، اسید سولفوریک و اسید کلریدریک تولید و روانه بازار می شود و بخشی از نیاز بازار کشور به این محصولات را تأمین و از خروج ارز از کشور جلوگیری می نماید. ظرفیت این واحد تولیدی 120 تن است و با اجرای فاز دوم آن، این ظرفیت به 135 تن افزایش می یابد.
در پایان برنامه های افتتاحی امروز در استان ایلام در سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، واحد تولیدی نایلون و نایلکس با ظرفیت 500 تن در سال، حجم سرمایه گذاری 12 هزار و 800 میلیون ریال و با ظرفیت اشتغالزایی 15 نفر در شهرک صنعتی ایلام به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز