۶۷ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال صرف پروژه های هفته دولت نیکشهر شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۵۲۸۷۲
۶۷ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال صرف پروژه های هفته دولت نیکشهر شد
بخشدار مرکزی نیکشهر از بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد بلوچ زهی برق رسانی به روستاهای فاقد برق پیتاپ جم و رودسران، اصلاح و بازسازی ترانسهای برق کم بار و فوق بارروستاهای مخت، آبشکی ، دینارکلگ،توسعه برق روستایی زیرک آباد،اصلاح و بازسازی شبکه های برق مخت و حسین آباد، ایجاد روستا مهد در روستاهای هیتان، زیرک آباد و زهک، بهره برداری از ۶ واحد مسکونی مدد جویان بهزیستی در روستاهای نیکوجهان و مخت،بهره برداری استراحتگاه بین راهی نیک شهر،بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه دخترانه نمونه دولتی،کلنگ زنی آزمایشگاه رفرنس و بهره برداری از سه سری سرکابل جهت کاهش بار و بهبود ولتاژ نیکشهر را از جمله طرح هایی عنوان کرد که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

وی هفته دولت را فرصتی مغتنم جهت تشریح خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید به مردم عنوان کردو  گفت: تمام تلاش مسئولان بر تحقق مطالبات مردمی استوار است و هیچ امری ارجح تر از حل و فصل مسائل و رسیدگی به مشکلات مردم نیست و بر مسئولان واجب است که تمام توان و ظرفیت خویش را جهت رفع مشکلات مردم بکار گیرند.

وی هیچ فضیلتی را بالاتر و والاتر از خدمتگزاری به خلق ندانست و خاطر نشان کرد: تمام تاکیدات کارگزارن شهرستانی و استانی و مقامات ارشد دولت تدبیر و امید بر توجه ویژه به مردم و رسیدگی به خواسته های ایشان مکتی است و بنابراین بر همه مسئولان فرض است تا از تمام توان خویش جهت تحقق خواسته های مردم استفاده بنمایند.

 بلوچ زهی هفته دولت را مجالی برای بیان دستاوردی های سه ساله دولتی که بدون وقفه و با جدیت تلاش می نماید بدور از شعار با صداقت گفتار ، سلامت رفتار و پرهیز از هر گونه زیاده گویی بر مدار واقعیت ها حرکت و خدمت می نماید ؛عنوان نمود.

وی ضمن اشاره به محدودیت های داخلی و خارجی که پیش روی دولت تدبیر و امید هست و با اشاره به کاهش بی سابقه قیمت جهانی نفت در طول ۳۷ سال و برای کشوری که اقتصاد آن متکی به نفت است ادامه داد: علی رغم این هرگز محدودیت ها نتوانست دولت را از خدمت به مردم باز دارد و قطار توسعه را از حرکت باز دارد.

بخشدار مرکزی نیکشهر با اشاره به اینکه بسیاری از صاحبنظران و تحلیلگران معتقد هستند که دستاوردهای دولت آنچان که باید و شاید باشد در طول این مدت به مردم تشریح نشده است و خاطر نشان نمود: با وجود پذیریش ضعف در اطلاع رسانی و کم شمار بودن تریبون ها و رسانه های دولت معتقدیم مردم در شهرها و روستاها بهترین تریبون دولت بوده و هستند و آنچه که طی این مدت حتی در دورترین نقاط انجام گرفته با نگاهی فراخ و منطبق بر واقعیت ها دستاوردهای ارزشمند دولت را تحلیل و اطلاع رسانی نموده و خواهند نمود.

بلوچ زهی به فرجام نیک رساندن برجام را توسط دولت یازدهم نقطه عطفی در کارنامه دولت های نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: دستاوردهای برجام و تاثیرات آن بر اقتصاد و معیشت مردم طی سالهای آینده بیش از پیش ملموس خواهد بود که ترفیع جایگاه ایران و ایرانی در جهان، رفع تحریم های چندین ساله ،رفع تنش های داخلی و خارجی بخشی از دستاوردهای کوتاه مدت برجام هستند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز