معاون عمرانی استاندار:

ایمنی مهم ترین مقوله در حمل و نقل است

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۲:۱۶
کد خبر: ۴۵۲۹۰۵
ایمنی مهم ترین مقوله در حمل و نقل است
منوچهر حبیبی گفت: اگر ایمنی به عنوان مهم ترین مقوله در حمل و نقل در طول محورها فراهم شود آنچه که مردم از حمل و نقل و جاده می خواهند محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار در مراسم افتتاح گردنه کوهین که در هفته دولت انجام شد ضمن بیان اینکه با تلاش و برنامه ریزی منسجم راه و شهرسازی این امر به خوبی شکل گرفته اظهار کرد: ظرف سه سال دولت تدبیر و امید علیرغم رشد 24درصدی در بحث ترددها شاهد کاهش 26درصدی سوانح رانندگی در طول جاده های استان بوده ایم.

حبیبی افزود: این کاهش قابل توجه نشان می دهد که دست اندرکاران حوزه راه و شهرسازی بر اساس طرح و برنامه های دقیق و منسجم حرکت کرده و برنامه های خود را به نتیجه رسانده است.

وی تصریح کرد: همین پروژه روشنایی در گردنه کوهین که شاهد بهره برداری از آن بودیم تاثیر قابل توجهی در کاهش حجم سوانح رانندگی خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه روزانه بیش از 100هزار خودرو از راه های استان عبور می کنند عنوان کرد: این مقدار در روزهای تعطیل و اوج ترافیک به بیش از 400هزار خودرو می رسد.

حبیبی اضافه کرد: روشنایی گردنه کوهین پروژه پر اهمیتی است که در یکی از حساس ترین و پر ترافیک ترین محورهای ارتباطی کشور به اجرا درآمده است.

پروژه روشنایی گردنه کوهین واقع در آزاد قزوین-رشت به طول 12کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 25میلیارد ریال با حضور منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار، سیدعلی موسوی موینی فرماندار قزوین، جواد حق لطفی مدیر راهداری این اداره کل و جمعی از مدیران و مسوولان محلی و استانی به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز