با حضور مسوولان؛

مدرن ترین اتاق سرور استان در شرکت آب منطقه ای افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۴۴:۴۶
کد خبر: ۴۵۳۰۳۵
مدرن ترین اتاق سرور استان در شرکت آب منطقه ای افتتاح شد
اتاق سرور شرکت آب منطقه ای قزوین به عنوان مدرن ترین اتاق سرور در سطح استان با حضور مسوولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در مراسمی که عباسعلی درافشانی معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری، مهندس مهدوی فر مدیر دفتر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران، حمید پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این شرکت حضور داشتند به طور رسمی از اتاق سرور شرکت آب منطقه ای قزوین رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم درافشانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: شرکت آب منطقه ای استان یک دستگاه راهبردی می باشد و به همین دلیل انتظار می رود با جایگاه ویژه و مهمی که این شرکت در استان دارد با به روز نمودن تجهیزات و امکانات خود در همه زمینه ها بتواند سریع تر و با کیفیت بسیار بالا خدمات شایسته ای به مردم استان ارائه نماید.

آب منطقه ای2

در ادامه این مراسم نیز مهندس مهدوی فر ضمن تشکر از زحمات مهندس پویا و همکارانشان ابراز کرد: در شهر شهید رجایی بودن فرصت مغتنمی است تا بتوان در هفته دولت پروژه بسیار مهم و سازنده ای را در شرکت آب منطقه ای قزوین افتتاح نمود.

وی توسعه دولت الکترونیک و فن آوری اطلاعات را یکی از گام های راهبردی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع دانست که شرکت آب منطقه ای قزوین در این زمینه پیش قدم بوده و توانسته مجهزترین اتاق سرور را در استان راه اندازی نماید.

این مقام مسوول در ادامه ضمن بازدید از تجهیزات خریداری شده اتاق سرور این شرکت را یکی از مجهزترین و به روز ترین اتاق های سرور در سطح شرکت های آب منطقه ای کشور دانست وگفت: کلیه استانداردهای لازم در طراحی و اجرای آن رعایت شده است.

در ادامه این مراسم مهندس پویا ضمن خیر مقدم به میهمانان توضیحاتی را در زمینه طراحی، اجرا و آماده به کار اتاق سرور خدمت بیان و اظهار کرد: اتاق سرور مکانی امن برای نگهداری متمرکز اطلاعات و داده های یک سازمان می باشد و از اهداف ایجاد اتاق سرور می توان به حفاظت فیزیکی، ایمنی در برابر نفوذ، اطمینان از صحت داده ها، کاهش هزینه نگهداری از نرم افزار و تامین توان تجهیزات اشاره کرد.

وی اقدامات پایه ای و خرید تجهیزات مورد نیاز در سنوات گذشته را یکی از مهمترین عوامل کاهش هزینه ها دانست و عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته این اتاق سرور با نیمی از هزینه به مرحله راه اندازی رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین اضافه کرد: مراحل طراحی و ساخت یک اتاق سرور شامل شناسایی فناوری مدرن با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، ایمن سازی فیزیکی، سیستم اعلان هشدار، اطفای حریق و ... بوده که این استانداردها با بالاترین کیفیت و دقت در اتاق سرور شرکت آب منطقه ای قزوین رعایت و اعمال شده است.

در ادامه این مهندس اخلاص مند معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای قزوین عنوان کرد: امروزه توسعه فن آوری اطلاعات جایگاه ویژه ای را در کشور پیدا کرده و در همین راستا شرکت آب منطقه ای قزوین با راه اندازی مجهزترین اتاق سرور توانسته جایگاه ویژه و برتری را در استان و حتی کشور بدست آورد.

در خاتمه درافشانی و مهندس مهدوی فر و حاضرین در جلسه همراه با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و مدیران این شرکت ضمن افتتاح اتاق سرور از آن محل بازدید تخصصی به عمل آوردند.

آب منطقه ای3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز