برگزاری مسابقات قهرمانی اسنوکر کشور در ارومیه

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۸:۱۸
کد خبر: ۴۵۳۱۳۶
برگزاری مسابقات قهرمانی اسنوکر کشور در ارومیه
چهاردمین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور ۱۲۹ اسنوکرباز در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، الناز اکبری با اعلام این خبر گفت: مسابقات قهرمانی اسنوکر رنکینگ کشور در دو بخش آقایان و بانوان با حضور 129 بازیکن در سالن 3هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه برگزار می شود.

وی افزود: در این مسابقات قهرمانانی از استان های مختلف کشور حضور دارند و در پایان مسابقات نفرات برتر انتخاب و با ثبت امتیازات در رنکینگ کشوری به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

دبیر اجرایی مسابقات رنکینگ اسنوکر قهرمانی کشور تصریح کرد: امیر سرخوش و سهیل واحدی از جمله قهرمانان این رشته هستند که در این مسابقات شرکت می کنند.

اکبری گفت: زمان برگزاری مسابقات که از روز 10 شهریور ماه آغاز خواهد شد برای بخش آقایان 8 و برای بانوان 4 روز خواهد بود.

وی ادامه داد: علیرضا رزمجو سرپرست این دوره از مسابقات خواهد بود ضمن اینکه داوران سطح اول استان و داوران گلدجهانی فدراسیون نیز قضاوت خواهند کرد.

دبیر اجرایی مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور تصریح کرد: در پایان مسابقات برای 3 نفر برتر بترتیب، 20، 10 و 5 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا و نفرات دیگر تا جایگاه هشتم نیز به تناسب جوایزی دریافت خواهند کرد.

اکبری گفت: شعار این دوره از مسابقات در بخش آقایان "پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر" و در بخش بانوان نیز "پیوند دریای جمال فاطمی و جلال علوی" است.

وی در پایان افزود: در طول برگزاری مسابقات تصاویری از مشکلات اعتیاد و عکس هایی از پیشگیری از اعتیاد به نمایش در خواهد آمد.

شایان ذکر است مسابقات رنکینگ اسنوکر قهرمانی کشور در ارومیه در بخش آقایان طی روزهای 10 الی 17 شهریور و در بخش بانوان نیز 17 الی 21 شهریور  برگراز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز