رییس اداره ورزش و جوانان پیشوا در ملاقات با محمدی گفت:

خدمت صادقانه به مردم و جامعه ورزش از اهداف اصلی ما است

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۶:۲۸:۲۳
کد خبر: ۴۵۳۲۴۴
خدمت صادقانه به مردم و جامعه ورزش از اهداف اصلی ما است
امیر موسی زاده در ملاقات با فرماندار پیشوا گفت، خدمت صادقانه به مردم و جامعه ورزش از اهداف اصلی ما در اداره ورزش وجوانان است و برای تحقق این مهم و پیشبرد امور شهرستان تلاش و پیگیری جدی داریم.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امیر موسی زاده به اتفاق محسن بوربور معاون این اداره با فرماندار دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر فرماندار انجام شد ؛ رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان پیشوا ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت گفت:خدمت صادقانه به مردم و جامعه ورزش از اهداف اصلی ما در اداره ورزش وجوانان است و برای تحقق این مهم و پیشبرد امور شهرستان تلاش و پیگیری جدی داریم.

فرماندار شهرستان نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات شایان توجهی توسط نظام اسلامی و مسئولان خدمتگزار به مردم سراسر کشور به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته ارائه شده و همچنان ادامه خواهد یافت.

محمدی در ادامه گفت : دولت تدبیر و امید در طول خدمت خود ؛خدمات و  اقدامات خوبی برای کشور انجام داده است که این موفقیت ، در سایه همت و تلاش ما مسئولین به عنوان خدمت گزاران مردم در جهت رفع مشکلات شهر و مردم میسر شده است .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان پیشوا تصریح کرد: باید با جدیت در ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش در منطقه تلاش کرد و جذب اعتبارات و تکمیل پروژه های نیمه تمام در جهت خدمت رسانی به مردم فهیم پیشوا در اولویت کار ها باید قرار گیرد.

گفتنی است در این دیدار ، نکاتی پیرامون بهبود وضعیت سرانه ورزش و توجه بیش از پیش به ورزش همگانی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز