فرمانده انتظامی ویژه غرب استان اظهار داشت:

ارزشمندترین سرمایه پلیس، اعتماد عمومی مردم است

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۷:۲۶:۴۶
کد خبر: ۴۵۳۲۵۳
ارزشمندترین سرمایه پلیس، اعتماد عمومی مردم است
سردار محسن خانچرلی گفت:خدمت به مردم و رسیدگی سریع به مشکلات آنان در سرلوحه ماموریت های نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، سردار"محسن خانچرلی" با حضور در دفتر نظارت همگانی با اشاره به این مطلب که ارزشمندترین سرمایه پلیس، اعتماد عمومی مردم است و نظارت مردم بر عملکرد پلیس،موجب اقتدار این نیرو می شود بیان داشت: تمامی تلاش های ما در راستای جلب اعتماد مردم ، خدمت گذاری و خدمت رسانی به مردم و انجام وظایف بر اساس تکلیف است .

وی بیان داشت:ارائه خدمات مطلوب و شایسته از سوی پلیس،تکریم با عزت و بدون منت را از خدمات مهم نیروی انتظامی در رعایت حقوق شهروندی عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی حفظ حقوق شهروندی را از مهمترین اهداف نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود : تکریم ارباب رجوع و بررسی سریع ،صحیح و هدفمند مشکلات شهروندان درمسیر حل آن، می تواند منزلت و جایگاه اجتماعی پلیس را ارتقا داده و مجرمان و هنجارشکنان را از انجام اعمال خلاف قانون مایوس کند.

سردار محسن خانچرلی در پایان با اشاره به اینکه حفظ حقوق شهروندی از اهداف مهم نیروی انتظامی است ،خاطرنشان کرد: دیدار با مردم و شنیدن خواسته های آنان از وظایف مهم و اساسی مسئولان است که به موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست ها ی مردم و رفع این مشکلات خواهد شد.

در این دیدار جمعی از شهروندان با فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران به صورت چهره به چهره ملاقات کردند و مشکلات و خواسته های خود را در حوزه های مختلف مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز