معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ خبر داد:

شناسایی ساختمانهای سبز در منطقه غرب تهران

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۴۸:۴۳
کد خبر: ۴۵۳۳۵۲
شناسایی ساختمانهای سبز در منطقه غرب تهران
مهرداد زنگنه فر از شناسایی ساختمان های دوستدار محیط زیست (ساختمان سبز) در محدوده این منطقه خبر داد .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت : در راستای اجرای تدابیر ابلاغی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مبنی بر شناسایی ساختمان های دوستدار محیط زیست ( ساختمان سبز ) در سطح منطقه ؛ کارشناسان اداره محیط زیست این معاونت نسبت به شناسایی ساختمان هایی با ویژگی های مدّنظر ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران اقدام کردند .

به گفته ی این مقام مسئول : شناسایی ساختمان های دوستدار محیط زیست بر اساس مدل ارائه شده ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و بر اساس مولفه هایی نظیر مدیریت انرژی ، مدیریت آب ، مدیریت پسماند ، فضای سبز و کاربرد مصالح انجام می گیرد .

زنگنه فر در پایان خاطر نشان کرد : در این راستا شناسایی ساختمانهای سبز با همکاری کارشناسان محیط زیست نواحی و دبیران کانون های محیط زیست محلات در این منطقه انجام گرفته و پس از شناسایی ، فرم های ارزیابی ساختمان های مذکور جهت بررسی به ستاد محیط زیست ارسال شد .

شایان ذکر است ؛ این اقدام با هدف جلب مشارکت عمومی در ساخت بناهای پایدار با استهلاک کمینه و استفاده بهینه از منابع و انرژی انجام می گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز