معاون وزیر کشور خبر داد:

لایحه جامع انتخابات روی میز دولت

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۱:۱۸
کد خبر: ۴۵۳۴۳۸
لایحه جامع انتخابات روی میز دولت
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: لایحه جامع انتخابات در وزارت کشور تکمیل و به هیات دولت ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ محمدحسین مقیمی در حاشیه نشست شورای اداری مازندران در ساری در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این لایحه پس از تائید در هیات دولت، به مجلس شورای اسلامی برای تصویب ارسال می شود.

وی ادامه داد: این لایحه بر اساس سیاست های انتخاباتی مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین و چند روز پیش برای هیات دولت فرستاده شده است.

قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی گفت: در انتخابات سال گذشته اشکالاتی وجود داشت که پس از انتخابات، وزیر کشور به ستاد دستور داد تا لایحه جامع انتخاباتی را در دستور کار قرار دهند و هدف این است که با تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی، کار انتخابات را بهتر و شفاف تر انجام دهیم.

مقیمی مهمترین مشکل قانون انتخابات کنونی را مشخص نبودن چگونگی تبلیغات، هزینه کردهای انتخاباتی، تخلفات و جرائم انتخاباتی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با تصویب لایحه جامع انتخاباتی، قوانین شفاف انتخاباتی در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین به تشکیل نخستین خانه احزاب استان های کشور در خراسان رضوی اشاره کرد و تشکیل خانه احزاب را کمک به تقویت احزاب و تشکل های سیاسی برای انجام وظیفه بهتر دانست.

مقیمی گفت: البته دولت قصد دخالت در کار احزاب و گروه های سیاسی را ندارد و شکل گیری این گروه ها نیز برای واگذاری امور مردم به مردم است و باید خودشان کارها را پیش ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز