دردیدار استاندار با رئیس دولت تدبیرو امید مطرح شد:

حمایت همه جانبه ی ریاست جمهور برای رفع چالش های استان اصفهان

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۶:۳۵
کد خبر: ۴۵۳۵۱۷
حمایت همه جانبه ی ریاست جمهور برای رفع چالش های استان اصفهان
دکتر رسول زرگرپور بمنظور پیگیری مسائل و مشکلات استان با دکتر روحانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور بنا بر درخواست قبلی در ملاقات یکساعته با رییس جمهوری ضمن ارائه ی گزارش کامل از وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی استان و کسب دستورات و راهنمایی هایی در این خصوص در سه موضوع مهم استان از جمله طرح احیای حوضه ی آبریز زاینده رود، وضعیت اشتغال و واحدهای تولیدی استان و خشکسالی بی سابقه در اصفهان توضیحات لازم را ارائه نمود.

استاندار اصفهان خواستار حمایت همه جانبه ی ریاست جمهور برای رفع چالش های یاد شده شد.

دکتر روحانی نیز در این دیدار ضمن ابراز تاسف از بروز خشکسالی در استان اصفهان و تاکید بر اهمیت طرح احیای حوضه ی آبریز زاینده رود، برای پیگیری در خواست های استاندار اصفهان دستورات لازم را صادر فرمود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار، با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و اجرایی و عملیاتی شدن تمامی مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید و همچنین لزوم توجه به گردشگری ، شرکت ها و اقتصاد دانش بنیان به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده تاکید کرد.

دکتر روحانی همچنین دستورات لازم را برای سرعت بخشیدن و اختصاص اعتبارات لازم برای اتمام مصوبات سفر استانی کاروان تدبیر و امید صادر نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز