استاندار آذربایجان شرقی:

امیدوار کردن جوانان به آینده با هیچ عبادتی قابل مقایسه نیست

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۲:۰۲:۰۰
کد خبر: ۴۵۴۱۹۰
امیدوار کردن جوانان به آینده با هیچ عبادتی قابل مقایسه نیست
جبارزاده گفت: ایجاد شغل برای 250 جوان بزرگترین مزیت کارخانه آذین سبک‌سازان میانه است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که ایجاد شغل برای جوانان و امیدوار کردن آنان به آینده با هیچ عبادتی قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: اگر بدانم در هر نقطه‌ای از استان سرمایه‌گذاری برای حتی یک جوان شغل ایجاد کرده وظیفه خود می‌دانم از او قدردانی کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در مراسم افتتاح کارخانه آذین سبک‌سازان میانه، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی سرمایه‌گذار و مهندسان این کارخانه در سه سال گذشته، افزود: بسیار خوشحالم که در شهرستان میانه کارهای خوبی انجام شده و یکی از این کارهای ارزشمند، تولید دانش‌بنیان و با فناوری بومی است.

وی، نوآوری در صنعت ساختمان را یکی از مزیت‌های این کارخانه ذکر کرد و گفت: تولیدات این کارخانه، انقلابی در صنعت ساختمان و افزایش ضریب ایمنی ساخت و ساز ایجاد خواهد کرد.

جبارزاده همچنین با بیان این که این کارخانه یکی از مصادیق ایجاد ارزش افزوده در بخش معدن است، گفت: چنین طرح‌هایی باید الگوی فعالان بخش معدن در استان باشد.

استاندار آذربایجان شرقی ایجاد شغل برای 250 جوان را بزرگترین مزیت کارخانه آذین سبک‌سازان ذکر کرد و گفت: اگر امروز سرمایه‌گذار این مجموعه به جای این که ثروت خود را در بانک سپرده‌گذاری کند در خدمت جوانان میانه‌ای قرار داده وظیفه داریم که از ایشان تشکر کنیم.

وی گفت: به کار گرفتن جوانان در این واحد صنعتی با همه مزیت‌های آن برابری می‌کند و این کار بزرگ که جوانان را به آینده امیدوار کنیم با هیچ عبادتی قابل مقایسه نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز