مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز:

بسیجیان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می گیرند

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۴:۳۳
کد خبر: ۴۵۴۴۰۷
بسیجیان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می گیرند
اکبر عبداللهی گفت: حسب توافق فی مابین سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بیمه تامین اجتماعی آن دسته از رزمندگان و بسیجیان فعالی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای می باشند تحت حمایت خدمات تامین اجتماعی قرار می گیرند.

اکبر عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار برنــا " ، به بیان جزئیات خدمات قابل ارائه به بسیجیان در مرکز شفا اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح ویژه رزمندگان، بسیجیان و اعضای خانواده ایشان در قالب طرح بشیر سلامت، بیمه تامین اجتماعی، تکمیلی، عمر و حوادث و خسارت منازل مسکونی می باشد.

وی افزود: حسب توافق فی مابین سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بیمه تامین اجتماعی آن دسته از رزمندگان و بسیجیان فعالی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای می باشند تحت حمایت خدمات تامین اجتماعی قرار می گیرند.

مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز با اشاره به اینکه حق بیمه در هر سال مطابق مصوب شورای عالی کار تعیین می شود و در سال 95 ماهیانه مبلع 2260000  ریال می باشد به مزایای این طرح تاکید داشت و گفت: خدمات توانبخشی و تحویل وسایل کمک پزشکی، کمک هزینه وسایل کمک پزشکی، کمک هزینه ازدواج و کمک هزینه کفن و دفن از جمله مزایای آن به شمار می رود.

عبداللهی در خصوص بیمه عمر و حوادث  خاطر نشان کرد: این بیمه نامه در صورت فوت به هر علت و از کار افتادگی به علت حادثه خساراتی را پرداخت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز