شهروندان ارومیه ای بیش از ۱۰۷ میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند!

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۴۸:۲۷
کد خبر: ۴۵۴۵۰۷
شهروندان ارومیه ای بیش از ۱۰۷ میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند!
سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: براساس آمار موجود هم اکنون شهروندان ارومیه‌ای ۱۰۷ میلیارد تومان به شهرداری این شهر بدهکارند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، میرعلی محمدی اظهار داشت: بنا به پیشنهاد شهرداری ارومیه و مصوبه شورای شهر برای پرداخت عوارض و جرائم در سال ۹۵، مصوب شد تسهیلات و تقسیط‌هایی به شهروندان تعلق گیرد.

وی افزود: در این باره پرداخت‌هایی که برای مدت یک سال برنامه‌ریزی می‌شود صرفا ۴ درصد به عنوان کارمزد توسط شهرداری منظور شده و تا دو سال این کارمزد ۱۰ درصد و تا سه سال ۱۵ درصد به تصویب می‌رسد و در این باره، به شهرداری ارومیه اجازه داده شده که درصدهای فوق را از این پس رعایت کند.

به گفته محمدی، اما در مناطق محروم شهر که در آنها مبلغ قیمت ارزش منطقه‌ای ۲۰ هزار ریال و پایین‌تر بوده باشد، برای کمک و مساعدت به شهروندان این مناطق شهری تقسیط بدهی‌ها به شهرداری به مدت سه سال و بدون کارمزد انجام می‌شود.

سخنگوی شورای شهر ارومیه افزود: ضمن تشکر از مردم و شهروندان که به هر نحوی برای توسعه ساخت و ساز و تامین مسکن مورد نیاز با شهرداری ارومیه همکاری می‌کنند، تقاضا می‌شود بدهی‌های خود را با استفاده از تسهیلات تشویقی در نظر گرفته شده با شهرداری ارومیه تسویه کرده تا امکان منابع مالی مورد نیاز برای خدمات‌رسانی بهینه و به موقع به مردم در گستره شهر انجام شود.

وی بیان کرد: شهروندانی که بدهی معوقه به شهرداری ارومیه دارند، به پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای شهر تسهیلات تشویقی در راستای اخذ مطالبات معوقه تا پایان ۹۴ تعلق می‌گیرد.

عضو شورای شهر ارومیه با اشاره به اینکه شهروندانی که تا پایان شهریور امسال بدهی‌های معوقه خود را به غیر از بدهی بابت خدمات، که تاریخ سررسید آنها تا پایان سال گذشته بود، به صورت نقدی پرداخت کنند از ۲۵ درصد تسهیلات تشویقی جدید برخوردار شده و شامل جرائم دیرکرد نمی‌شوند گفت: براساس آمار موجود ۱۰۷ میلیارد تومان بستانکاری شهرداری ارومیه از شهروندان وجود دارد.

وی اظهار داشت: شهروندانی که تا پایان امسال نسبت به پرداخت بدهی عوارض نوسازی خود اقدام کنند علاوه بر جایزه خوش حسابی، برای سال‌های گذشته نیز از ۳۰ درصد تسهیلات تشویقی برخوردار می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز