سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیون دلاری شرکت های خارجی در شیراز

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۶:۰۴
کد خبر: ۴۵۴۶۸۴
سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیون دلاری شرکت های خارجی در شیراز
با همکاری یک شرکت بین المللی و دانشگاه ازاد اسلامی شیراز قرارداد اجرا و تامین منابع مالی سه پروژه سرمایه گذاری به ارزش تقریبی 1200 میلیون دلار در شیراز کلید خورد.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس،رئیس دانشگاه ازاد اسلامی شیراز اظهارداشت: به دنبال عقد تفاهم نامه همکاری بین ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری و دانشگاه آزاد شیراز با هدف جذب سرمایه گذار خارجی برای فعال سازی پروژه های دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و پیگیری های انجام شده توسط ستاد مذکور، قرارداد سرمایه گذاری وساخت سه پروژه در حوزه های گردشگری، اقامتی و تولید برق به روش خورشیدی به ارزش 1200 میلیون دلار با همکاری و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و یک شرکت بین المللی خارجی نهایی شد.
دکتر حمزه سارویی افزود: درساخت این سه پروژه از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده خواهد شد و بیش از 70 درصد عملیات اجرایی و مهندسی پروژهای مذکور توسط پیمانکاران برتر داخلی انجام می شود.
وی تاکید کرد: انتقال دانش  فنی و تکنولوژی از دیگر مفاد شرایط همکاری دانشگاه ازاد شیراز با شرکت های سرمایه گذاری و اجرایی بین المللی است و دراین سه پروژه نیز این موضوع دراولویت همکاری مشترک قرار گرفته است.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز