دکتر جادری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:

پرداخت ۵۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۱۹ واحد تولیدی در هرمزگان/رتبه نخست کشور را حفظ کرده ایم

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۷:۵۱:۴۱
کد خبر: ۴۵۴۷۶۷
پرداخت ۵۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۱۹ واحد تولیدی در هرمزگان/رتبه نخست کشور را حفظ کرده ایم
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان از پرداخت 551 میلیارد تومان تسهیلات به 219 واحد تولیدی در هرمزگان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در بیست و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی و قدردانی از زحمات بانک های استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، عنوان کرد: از مجموع 383 واحد تولیدی معرفی شده به بانک های هرمزگان تا کنون 219 واحد موفق به دریافت تسهیلات شده اند و توانسته ایم رتبه نخست کشور را  در این زمینه حفظ کنیم که این امر افتخاری برای مدیریت استان و کارگروه رفع موانع تولید است.

وی ادامه داد: در مجموع میزان تسهیلات پرداختی به این 291 واحد تولیدی بالغ بر 551 میلیارد تومان بوده است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبودی است، افزود: خوشبختانه شاهد بهبود روند رشد صنعت و اقتصادی و تامین نقدینگی واحدهای تولیدی هستیم و اگر به همین شکل پیش برویم به طور کامل از رکود خارج خواهیم شد.

جادری تصریح کرد: براساس آمار مرکز آمار ایران، در بهار امسال نرخ رشد 8.8 درصدی را در بخش صنعت داشته ایم و همچنین این آمار نشان می دهد نرخ رشد اقتصادی کشور به 4.4 درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: نیاز نقدینگی بخش صنعت و معدن کشور 200 هزار میلیارد تومان برای امسال بوده که در چهار ماهه نخست امسال 30 درصد آن از طریق تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: امسال بیش از چهار هزار طرح صنعتی نیمه تمام در کشور تکمیل می شود و هفت هزار و 500 واحد صنعتی کوچک و متوسط نیز تامین مالی می شوند که تا کنون بیش از سه هزار واحد صنعتی به بانک ها معرفی شده اند.

جادری بیان داشت: از ابتدای سال جاری، هزار و 700 واحد صنعتی نیمه تمام که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند در کشور راه اندازی شده اند که این کار با 12 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و توانسته 30 هزار شغل ایجاد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز