چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز

شمیرانی: طرح تدبیر زندگی بزرگترین پروژه کاهش آسیب های اجتماعی استان است

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۱:۰۶
کد خبر: ۴۵۴۹۰۷
شمیرانی: طرح تدبیر زندگی بزرگترین پروژه کاهش آسیب های اجتماعی استان است
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: طرح تدبیر زندگی بزرگترین پروژه کاهش آسیب های اجتماعی استان است.

به گزارش برنا " ، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به ضرورت اجرای طرح تدبیر زندگی در استان، اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده ۵۰ درصد طلاق ها در ۵ سال اول زندگی و ۳۰ درصد نیز در سال اول زندگی مشترک اتفاق می افتد.

وی افزود: این امر نشان می دهد یا همسرگزینی به درستی انجام نمی شود و یا روش زندگی صحیح نیست که تولید محتوا در این حوزه می تواند تاثیرگذار باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز  با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ پروژه تخصصی برای تعیین سرفصل ها انتخاب شدند، گفت: در سال ۹۴ حدود ۷۰۰ نفر در مراکز جهاد دانشگاهی تحت آموزش های پیش از ازدواج قرار گرفتند که قرار بود این آموزش ها و گواهی مربوط به آن الزامی شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا سردفتران ازدواج کارشکنی هایی انجام دادند که سبب شد این طرح در پایان سال ۹۴ متوقف شود، ایرادی که آن ها به این طرح وارد کردند این بود که با اجرای آن، مشتری های آنان جذب استان های مجاور می شوند در حالی که چنین نبود.

شمیرانی افزود: مقرر شد جهاد دانشگاهی بررسی هایی در مورد افراد آموزش دیده انجام داده و نتیجه آن را اعلام کنند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای پوشش طرح تدبیر زندگی در نظر گرفته شده بود که تاکنون انجام نشده و از سازمان مدیریت و برنامه ریزی درخواست می شود نسبت به تحقق این بودجه اقدام کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: این به عنوان بزرگترین پروژه کاهش آسیب های اجتماعی در استان محسوب می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به سرانجام برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز