معاون استاندار تهران:

توسعه کشاورزی در شهرستان ری یک اصل مهم است

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۶:۲۱
کد خبر: ۴۵۴۹۵۱
توسعه کشاورزی در شهرستان ری یک اصل مهم است
هدایت الله جمالی پور، توسعه کشاورزی در شهرستان ری یک اصل مهم است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، "هدایت الله جمالی پور" معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری درجلسه کارگروه توسعه کشت گلخانه ای شهرستان ری که با حضور معاونان و مدیران سازمان جهاد و کشاورزی استان تهران و مسوولین ادارات شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد ، اظهار  داشت: یکی از سیاست های اصولی نظام که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد استقلال کشاورزی است.

وی با بیان اینکه در بخش توسعه کشاورزی تمام دستگاه ها باید در کنار هم تلاش نمایند، افزود: نباید موانعی ایجاد کرد که صنعت کشاورزی دچار آسیب و خسران شود.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به اینکه اگر صنعت کشاورزی آسیب ببیند حیات انسان ها به خطر خواهد افتاد، تصریح کرد: بهترین راه حفظ کشاورزی تقویت این صنعت است.

جمالی پور تاکید کرد: باید از زمین های کشاورزی شهرستان ری بعنوان یک سرمایه ملی با جدیت پاسداری کرد.

معاون استاندار تهران یکی از مشکلات اساسی کشور را بخشی نگری عنوان کرد و تصریح نمود: زمانیکه بخشی نگری در امور کشور حاکم شود در مرحله اول تولید کشور به خطر می افتد و آسیب های جدی به توسعه کشور وارد خواهد شد.

وی اظهار داشت: هر قدمی که برای عمران و آبادانی کشور برداشته می شود باید آثار آن را در توسعه کشور لمس کرد.

جمالی پور با ابراز تاسف از اینکه سازمان ها و ادارات بعضا در پیچ و خم اعتبارات گرفتار می شوند، گفت: اگر بخواهیم مسیر توسعه کشور هموار شود باید تمام چرخهای تولید به آسانی و روان بچرخد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز