معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان :

وظیفه داریم پیام رسان رشادت های دوران دفاع مقدس باشیم

۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۲:۴۱
کد خبر: ۴۵۵۳۶۶
وظیفه داریم پیام رسان رشادت های دوران دفاع مقدس باشیم
جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و با حضور دبیر و اعضاء در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با درود به روان پاک شهداء و تبریک اعیاد پیش رو بیان داشت: متناسب با کار بزرگی که در دوران هشت سال دفاع مقدس همه اقشار مختلف ملت ایران ، نیروهای مسلح و بسیجی انجام داده اند ما وظیفه داریم پیام رسان رشادت های این اقدام بزرگ باشیم. "علی اصغر جمشید نژاد" گفت: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‏های انقلاب و کشور تبدیل شود. وی اظهار داشت: کمیته بازرسی و ارزیابی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف معرفی سه اداره و فرمانداری برتر از حیث عملکرد در این ایام و اعلام اسامی دستگاههایی که فعالیت کمتری دارند ، تشکیل شود. وی بر دقت نظر در خلق نوآوری و ایجاد خلاقیت در تدوین و اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دستگاههای اجرایی تاکید کرد و اظهار داشت: در تولید برنامه شبهای کویر در شبکه هامون از نظرات آزادگان، فرماندهانی که در عملیاتها به اسارت گرفته شدند و افراد با درجات خاص و غیره بهره گرفته شود.

در این جلسه بنا به در خواست "جمشید نژاد" معاون سیاسی و اجتماعی استاندار پیش بینی شد آموزش و پرورش و دانشگاه های استان بعنوان مراکز تاثیرگذار علمی در سطح استان مسابقه مقاله نویسی درباره مباحث مربوط به جنگ و دوران دفاع مقدس برگزار نمایند و آثار ارزشمند در قالب کتاب به چاپ برسد. همچنین در بحث تبلیغات محیطی برنامه های گرامیداشت در سطح شهر از سوی شهرداری و اصناف به اطلاع عموم برسد. وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با هماهنگی شهرداری برنامه هایی را در مساجد و پارک های سطح شهرها برگزار نمایند. وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با داشتن نیروهای مستعد هنرمند برپایی تئاتر با موضوع دفاع مقدس را پیش بینی کند و دستگاههای اجرایی نیز در این ایام از کارمندان شاغل خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران تجلیل نمایند. گفتنی است در این جلسه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بعنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های پیشنهادی را تشریح نمود و اعضاء شرکت کننده نیز نظرات دستگاه متبوع را اعلام کردند.

 

نظر شما