سرهنگ " داود عبدالمالکی" در دیدار با دادستان شهرستان بیان کرد:

تعامل قضائی و انتظامی، تعالی بخش امنیت در جامعه است

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۸:۰۷
کد خبر: ۴۵۵۶۴۲
تعامل قضائی و انتظامی، تعالی بخش امنیت در جامعه است
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: قضائی و انتظامی، تعالی بخش امنیت در جامعه است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، سرهنگ " داود عبدالمالکی" در دیدار با دادستان شهرستان شهریار با اشاره به اینکه تعامل قضائی و انتظامی، تعالی بخش امنیت در جامعه است، گفت: جهت ارتقاء سطح امنیت در جامعه، تعاملات دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باید بیش از پیش افزایش یابد تا بدین وسیله شاهد حضور چشمگیر شهروندان با مشارکت حداکثری در بحث امنیت باشیم .

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی نقش انکار ناپذیری را در برقراری امنیت و عدالت ایفا می کند، افزود: تعامل خوبی بین دستگاه قضایی و انتظامی برقرار است که این امر در تامین ثبات و پایداری امنیت و کاهش جرایم در استان نقش موثری داشته و شاهد امنیت خوبی هستیم.

این مقام انتظامی افزود: افزایش تعاملات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با هدف همکاری مشترک در زمینه های مختلف نقش موثری در پیشگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی، برخورد با بزهکاران و افزایش امنیت داشته و موجب بالارفتن احساس امنیت در جامعه می شود.

سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد : اگر دستگاه های امنیت آفرین نیز در این عرصه هماهنگی، همراهی و تعامل مطلوب با پلیس داشته باشند قطعا پس از تولید امنیت پایدار شدن آن امری بدیهی خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده استان با تاکید به اینکه تعامل و تبادل نظر دستگاه قضایی با نیروی انتظامی همه جانبه،  فراگیر، تنگاتنگ و ملموس است، خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل بیشتر نیروی انتظامی  با دادگستری، تامین امنیت برای آحاد جامعه را بوجود می آورد.

در پایان این دیدار " حسین زاده " دادستان شهرستان شهریار خاطر نشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی به عنوان دو سازمان همسو باید همواره هماهنگ و همسو حرکت کنند تا چتر امنیت گسترانده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز