سخنگوی شورای اسلامی شهر قدس گفت:

مشکلات مجتمع صنوف خدمات خودرو با همکاری مسئولان شهرستان باید سریعتر مرتفع شود

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۳:۳۶
کد خبر: ۴۵۵۶۶۶
مشکلات مجتمع صنوف خدمات خودرو با همکاری مسئولان شهرستان باید سریعتر مرتفع شود
سخنگوی شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به طولانی شدن پروسه عملیات جا به جایی صنوف خدمات خودرویی، گفت: با همکاری همه جانبه مسئولان شهرستان باید هر چه سریعتر مشکلات این پروژه برطرف شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، احمد خراسانی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهرقدس از مجتمع صنوف خدمات خودرویی که با حضور معاونت عمرانی فرمانداری ، اعضای شورای اسلامی شهرقدس،  ادارات خدمات رسان از جمله (آب، برق، گاز و تلفن ) اداره صنعت و معدن ، پیمانکار و هیات مدیره صنوف مزاحم انجام شد، گفت: برای رفاه حال شهروندان و کاهش مزاحمت، سد معبر و ترافیک باید مشکلات مجتمع سریعتر برطرف شود تا امکان جابه جایی صنوف مزاحم فراهم شود.

 

وی ادامه داد: طولانی شدن اتمام این پروژه مشکلات متعددی به دنبال دارد، متاسفانه صاحبان صنوف مدت طولانی است که بلا تکلیف هستند و همچنان در سطح شهر فعالیت می کنند و مزاحمت های صنوف مزاحم و آلاینده برای شهروندان ادامه دارد.

 

خراسانی اظهار داشت: در حال حاضر این مجتمع مشکلاتی برای آب، برق و گاز دارد که انتظار می رود این ادارات خدمات رسان با نگاه ویژه و مثبت به این پروژه نگاه کنند و برای رفع سریعتر مشکلات شهروندان برای این پروژه تخفیف در نظر گیرند.

 

سخنگو شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد: در این نشست مقرر شد که هیات مدیره این پروژه ظرف مدت هفته جاری اقدام به قرارداد با پیمانکار برق نماید و اداره آب هم تا پایان شهریورماه کلیه امورات مربوطه به آن اداره را به اتمام برساند و شهرداری نیز نسبت به جدول گذاری و آسفالت،  کاشت نهال و فضای سبز اقدام نماید.

 

لازم بذکر است این مجتمع در سال 1386 با زمینی به مساحت 34 هزار متر مربع و تعداد 380 غرفه خدماتی  با مشارکت شهرداری و صاحب  ملک و همت شورای اسلامی شهر ، شهرداری ، فرمانداری و دیگر مسوولان آغاز شد و کلیه غرفه ها به صاحبان صنوف مربوطه واگذار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز