به ریاست مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی:

کارگروه جذب سرمایه گذاری خارجی نشست استانداران و سفرا در تبریز برگزار شد

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۵:۵۱
کد خبر: ۴۵۵۷۳۵
کارگروه جذب سرمایه گذاری خارجی نشست استانداران و سفرا در تبریز برگزار شد
کارگروه تخصصی جذب سرمایه گذاری خارجی نشست استانداران، سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منتخب به ریاست مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی در محل باشگاه فرهنگیان تبریز آغاز بکار کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، کارگروه تخصصی جذب سرمایه گذاری خارجی نشست استانداران، سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منتخب به ریاست مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی در محل باشگاه فرهنگیان تبریز آغاز بکار کرد.

در این کارگروه که سفیر ایران در آنکارا، سرکنسول ایران در باتومی گرجستان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی، روسای سازمانهای برنامه و بودجه آذربایجان غربی و شرقی، مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی استان های شمالغرب کشور نیز در آن حضور داشتند، مهمترین مسائل، موانع و مشکلات سرمایه گذاری و همچنین راهکارهای موثر جذب سرمایه گذاری خارجی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است در این نشست 2 روزه که با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار می شود، استانداران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و سفرای ایران در کشورهای ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و گرجستان حضور دارند.

همچنین سرکنسولهای کشورمان در نخجوان، آستاراخان، استانبول، ارزروم و طرابوزان از میهمانان این نشست هستند.

شایان ذکر است نشست منطقه ای استانداران ، سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منتخب فردا با حضور وزیر کشور در تبریز پیگیری خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز