دستگیری عامل اشاعه فساد در فضای مجازی

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۷:۱۰
کد خبر: ۴۵۵۷۷۲
دستگیری عامل اشاعه فساد در فضای مجازی
رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی خبر داد که در دو شبکه اجتماعی فضای مجازی اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه می کرد و مدیریت گروه مستهجن را برعهده داشت.
به گزارش خبرگزاتری برنا از فارس، سرهنگ "سیدموسی حسینی"اظهارداشت: کارشناسان پلیس فتا استان فارس هنگام رصد شبکه اجتماعی واتس آپ، متوجه گروهی شدند که در قالب اشاعه فساد و فحشا و با ارایه شماره کارت و دریافت وجه از مردم در قبال دادن شماره تلفن فرد مورد نظر اقدام به اغفال جوانان به فساد می کرد.
وی در تشریح این خبر گفت: متاسفانه در چند سال گذشته عده ای افراد سودجو اقدام به ساختن گروه هایی در شبکه های اجتماعی موبایلی مختلف کرده اند که با عنوان گروه مستهجن اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه و خانواده ها می کنند.
رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: پلیس فتا که وظیفه گشت زنی در فضای مجازی را بر عهده دارد در چنین مواردی بلافاصله وارد عمل شده و عوامل خاطی را شناسایی و به مراجع قانونی معرفی می کند.
سرهنگ حسینی ادامه داد: به محض شناسایی این گروه شبکه اجتماعی پرونده با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و پس از شناسایی، فرد خاطی دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.
وی بیان کرد: متهم که جوانی21 ساله بود، در ابتدا نسبت به بزه انتسابی ابراز بی اطلاعی کرد که پس از دیدن مستندات دیجیتال لب به سخن گشود و اعتراف کرد و مقصود خود را از این کار کسب درآمد مالی عنوان کرد.
رئیس پلیس فتا استان فارس با تاکید بر رصد پلیس فتا بر فضای مجازی و بخصوص گروه های تشکیل شده در شبکه های اجتماعی از مردم درخواست کرد: در فضای مجازی به دنبال مسایل و مشکلات شخصی خود نباشند چرا که فضای مجازی به هیچ وجه قابل اعتماد و اطمینان نیست و افراد سودجو به دنبال منافع شخصی خود در این فضا می باشند.
سرهنگ حسینی از مردم فهیم استان فارس درخواست کرد: در صورت رویت موارد مشکوک، آن را سریعا به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir اطلاع دهند یا با شماره های 2183930-2183921-2183919 تماس حاصل و موارد را عنوان کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز