استاندار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد:

ضرورت توسعه آموزش ها در راستای کاهش تقاضای مواد مخدر

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۸:۴۲
کد خبر: ۴۵۶۹۱۷
ضرورت توسعه آموزش ها در راستای کاهش تقاضای مواد مخدر
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به این که مبارزه با مواد مخدر جهادی بزرگ برای کاهش آسیب های اجتماعی است، تصریح کرد: انتظار داریم با توسعه آموزش ها و انجام مشاوره تخصصی زمینه کاهش تقاضای مواد مخدر فراهم گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، در جلسه شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر استان که در مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان در قاجارخیل ساری برگزار شد، با اشاره به این که مبارزه با مواد مخدر جهادی بزرگ برای کاهش آسیب های اجتماعی است، تصریح کرد: اعتیاد یکی از دلایل اصلی طلاق در جامعه است.

استاندار با اشاره به این که مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های خانواده به ساماندهی نظام مشاوره ای، آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کردند، یادآور شد: در مرکز درمان معتادان باید به مهارت آموزی و آموزش های معتادین توجه ویژه شود و از همراهی خانواده ها در تداوم درمان و پایداری آن بهره گیری مطلوب گردد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با تاکید بر این که مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر به طور جدی باید تداوم یابد، افزود: برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر برنامه و مکانیسمی دقیق طراحی شود.

ربیع فلاح با بیان این که مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد و کاهش طلاق به عنوان دو برنامه مهم در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار دولت و استانداری قرار دارد، اظهار داشت: دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به وظایف خود در حوزه کاهش اعتیاد و آسیب های اجتماعی عمل نمایند.

استاندار مازندران بر افزایش پذیرش معتادان در مرکز نگهداری و بازپروری معتادان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم با توسعه آموزش ها و انجام مشاوره تخصصی زمینه کاهش تقاضای مواد مخدر فراهم گردد.

نظر شما