حسین نوروزی در جلسه کانون مداحان شهرستان قدس گفت:

غبارروبی گلزار شهدا با حضور ۴۵ پیرغلام بالای ۶۰ سال هشتم مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۴:۱۵
کد خبر: ۴۵۶۹۷۱
غبارروبی گلزار شهدا با حضور ۴۵ پیرغلام بالای ۶۰ سال هشتم مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
جلسه کانون مداحان و اداره تبلیغات اسلامی با حضور رئیس کانون مداحان شهرستان و جمع زیادی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، جلسه کانون مداحان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس با حضور بهزاد هرمزی رئیس شورای اسلامی شهر، احمد خراسانی رئیس کمیسیون امور ایثارگران شورا، منصور حیدری عضو شورای اسلامی شهرقدس، نمایندگان شهرداری، مدیران عامل سازمان‌های شهرداری (آرامستان‌ها، سازمان فرهنگی و ورزشی و خدمات موتوری)، حسین چناقچی نایب رئیس اتاق اصناف، محمد خدابنده‌لو نایب رئیس کانون مداحان و مدیرعامل انجمن بیماری‌های خاص در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.

رئیس کانون مداحان شهرستان قدس در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه هرساله آیین تجلیل از پیرغاملان اهل بیت‌(ع) در سراسر کشور به پاس خدمات آنها با آغاز ماه محرم برگزار می‌شود، برای برگزاری این امر در شهرستان قدس نیز برنامه‌ریزی شده است.

حسین نوروزی با بیان اینکه به فرمایش امام راحل که این ماه محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، بیان کرد: کانون مداحان شهرستان قدس با همفکری و هم‌افزایی برخی از دستگاه‌های دولتی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقدام به برگزاری این مراسم کند.

وی تصریح کرد: این برنامه با غبارروبی گلزار شهدای شهرستان قدس با حضور 45 پیرغلام بالای 60 سال این شهرستان در روز هشتم مهر ماه سال جاری و قبل از آغاز ماه محرم آغاز می‌شود.

رئیس کانون مداحان شهرستان قدس خاطرنشان کرد: پس از آن، مراسم با شکوهی به‌صورت متمرکز در محوطه امامزاده حضرتین(ع) با دعوت از یک مداح کشوری و سخنرانی امام جمعه و هم‌خوانی پیرغلامان برگزار خواهد شد.

نوروزی گفت: تقدیر از پیرغلامان در واقع ارج نهادن به تلاش‌های آنها برای تعظیم و تکریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است که نقش موثری در ارتقای فرهنگ اسلام ناب محمدی در جامعه دارد.

وی اظهار کرد: امروز با توجه به تلاش دشمنان برای از بین بردن اسلام ناب محمدی(ص) و جایگزینی آن با اسلام آمریکایی، ضروری است تا فرهنگ تشیع به خوبی تببین شود و بخش عمده‌ای از این کار برعهده مداحان به ویژه پیرغلامان اهل بیت(ع) است.

رئیس کانون مداحان شهرستان قدس بیان کرد: امروز ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی در پایان متذکر شد: تبلیغات این مراسم به صورت پررنگ توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شهر قدس انجام شود و همچنین این مراسم با اهدای عبا، حمایل و تقدیرنامه تا نماز مغرب و عشا پایان می‌یابد.

لازم بذکر است این برنامه به همت شورای اسلامی و شهرداری ، اداره تبلیغات اسلامی، اتاق اصناف ، اداره اوقاف و امور خیریه ، کانون مداحان و انجمن بیماریهای خاص  برگزار خواهد شد.

photo_2016-09-14_01-26-14photo_2016-09-14_01-26-21photo_2016-09-14_01-26-25

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز