بهزاد هرمزی جلسه رسمی ۲۸۰ شورای اسلامی شهر قدس گفت:

تمهیدات ویژه‌ای برای فضای شهری جهت حضور دانش آموزان در مدارس قبل از آغاز سال تحصیلی اتخاذ کرده ایم

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۵۶۹۸۳
تمهیدات ویژه‌ای برای  فضای شهری جهت حضور دانش آموزان در مدارس قبل از آغاز سال تحصیلی اتخاذ  کرده ایم
رئیس شورای اسلامی شهر قدس با تأکید به نقش خدمات ارائه شده در بهبود سیمای شهری،متذکر شد: از نتایج مهم اجرای این طرح، ایجاد روحیه شاد در دانش‌آموزان و خاطرات خوش در آغازین روز مدرسه است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، بهزاد هرمزی در نطق پیش دستور جلسه رسمی 280 شورای اسلامی شهر قدس اظهار کرد: شهرداری این شهر با اقدامات عمرانی و خدماتی مختلف به استقبال بهار علم و دانش می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: همه‌ساله شهرداری قبل از آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، تمهیدات ویژه‌ای برای آماده‌سازی فضای شهری جهت حضور دانش آموزان در مدارس اتخاذ می‌کند.

وی تصریح کرد: امسال نیز شهرداری شهر قدس در همین راستا فعالیت‌هایی در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی انجام داده است.

هرمزی خاطرنشان کرد: اقداماتی همچون شست‌وشوی مقابل مدارس، زیباسازی دیوارهای مدارس، تخصیص باکس‌های زباله به‌تمامی مدارس، جمع‌آوری نخاله اطراف مدارس، خط‌کشی جدید مقابل مدارس، نصب سرعت‌گیر، لکه‌گیری آسفالت معابر منتهی به مدارس و اختصاص جارو به مدارس انجام شده یا در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس در پایان با تأکید به نقش خدمات ارائه شده در بهبود سیمای شهری، تنظیف عمومی و ... این اقدامات را مؤثر برشمرد و متذکر شد: از نتایج مهم اجرای این طرح، ایجاد روحیه شاد در دانش‌آموزان و خاطرات خوش در آغازین روز مدرسه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز