رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد:

برگزاری نمایشگاه توانمندی های ایران در چکیمنت قزاقستان

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۶:۱۲
کد خبر: ۴۵۷۰۰۵
برگزاری نمایشگاه توانمندی های ایران در چکیمنت قزاقستان
علی پرزحمت از برگزاری نمایشگاه توانمندی های ایران طی روزهای12 تا 15مهرماه در شهر چکیمنت قزاقستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت توسعه صادرات و کسب سهم بیشتری از بازارهای صادراتی دنیا سازمان توسعه تجارت ایران از طریق رایزن خود در قزاقستان و امور بین الملل اتاق ایران در نظر دارد نمایشگاه اختصاصی ایران را از تاریخ 12لغایت 15مهرماه 1395 مطابق با 3لغایت 6اکتبر 2016 در محل سایت نمایشگاهی شهر چکیمنت در مرکز قزاقستان برگزار نماید.

پرزحمت افزود: قزاقستان یکی از  بازارهای اصلی و هدف صادرات کشورمان در آسیای مرکزی می باشد و روابط بسیار خوب سیاسی و اقتصادی دو کشور، وجود راه های دسترسی مناسب جاده ای ریلی، دریایی و هوایی، وجود امکانات زیرساخت های صنعتی معدنی و تجاری و کشاورزی، قوانین و مقررات روان جهت سرمایه گذاری، تولید و تجارت، وجود تعرفه های مناسب گمرکی از جمله امتیازات موجود جهت حضور  تولیدکنندگان و تجار استان در این کشور می باشد.

وی اذعان کرد: عضویت قزاقستان در اتحادیه اوراسیا و حذف گمرک بین روسیه، بلاروس، قرقیزستان و ارمنستان، وجود پروتکل های متعدد اقتصادی، حقوقی و حمل نقل بین دو کشور از دیگر امتیازات بازار صادراتی این کشور محسوب می شود.

این مقام مسوول ادامه داد: تولیدکنندگان و تجار استان می توانند با حضور در نمایشگاه های توانمندی و معرفی محصولات تولیدی خود سهم بیشتری از بازارهای صادراتی این کشور را از آن خود نمایند.

پرزحمت گفت: استان چکیمنت یکی از بزرگترین استان های جنوبی قزاقستان است که در 690کیلومتری غرب آلماتی و 120کیلومتری شمال تاشکند پایتخت ازبکستان واقع شده است.

وی توضیح داد: علاقمندان به حضور در نمایشگاه مذکور با داشتن معرفی نامه از طرف دبیرخانه شورای بازرگانی ایران و قزاقستان از تخفیف بسیار ویژه ای برخوردار خواهند شد.

لازم به ذکر است اطلاعات کامل مربوط به نمایشگاه مذکور، نحوه ثبت نام و ارتباط با مجری و برگزار کننده نمایشگاه در سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت به آدرس الکترونیکیqaz.mimt.gov.ir قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز