مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان البرز؛

غفرانی: برنامه محوری، رکن اساسی پیشرفت هیئت های ورزشی است

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۷:۲۷
کد خبر: ۴۵۷۹۶۳
غفرانی: برنامه محوری، رکن اساسی پیشرفت هیئت های ورزشی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان البرز بر لزوم برنامه محوری به عنوان رکن اساسی پیشرفت هیئت های ورزشی تاکید کرد.

به گزارش برنا " ، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان البرز با اشاره به افتخار آفرینی این رشته در المپیک گفت: بدون شک هر رشته ای که در عرصه های جهانی و المپیک کسب افتخار می کند، به توسعه ی آن رشته در تمامی استان ها کمک می شود که مدال طلای وزنه برداری در ریو نیز از این قضیه مستثنی نیست و مسلما بر وزنه برداری استان البرز تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

وی با تاکید بر لزوم برنامه محور بودن هیئت ها افزود: برنامه محوری، رکن اساسی پیشرفت هیئت های ورزشی و مهم ترین انتظاری است که ما از هیئت ها خصوصا وزنه برداری داریم.

غفرانی با تشکر از عطایی رئیس سابق هیئت گفت: رئیس منتخب و جدید هیئت می بایست مورد حمایت اداره کل، فدراسیون و کمک و همیاری همه ی اعضای مجمع قرار گیرد تا بتواند مسیر توسعه و پیشرفت را با کیفیت بهتر و سرعت بیشتری به انجام رساند.

وی با اشاره به نقش پر رنگ سایر دستگاه های مرتبط با ورزش خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل با ارگان هایی همچون سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و شهرداری که پتانسیل بالایی در همکاری با ورزش دارند، می توانند به تقویت وزنه برداری استان کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: از اصحاب رسانه که همیشه یار و یاور ورزش بوده اند انتظار داریم تا رشته هایی نظیر وزنه برداری که نیاز به حمایت بیشتر برای درخشش دوباره دارنتد را مورد توجه ویژه قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز