عیسی فرهادی در خصوص طرح جامع مبارزه با سفید بالک ها گفت:

اگر شهرداری و سازمان محیط زیست هماهنگی بیشتری صورت می داد به نتایج بهتری می رسیدیم

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۰:۰۷
کد خبر: ۴۵۷۹۶۷
اگر شهرداری و سازمان محیط زیست هماهنگی بیشتری صورت می داد به نتایج بهتری می رسیدیم
فرماندار تهران با اشاره به تدوین طرح جامع مبارزه با سفید بالک ها درسطح شهر تهران تا پیش از پایان امسال گفت: راهکارهای به اجرا در آمده به منظور مقابله با سفید بالک ها، موجب تاخیر یک ماهه حضور پرشمار این آفت در سطح شهر شده است

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، عیسی فرهادی روز چهارشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت مهار سفید بالک ها در سطح شهر تهران، در سالن اجتماعات فرمانداری تهران افزود: طرح جامع مبارزه با سفید بالک ها توسط سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت جهاد کشاورزی و همچنین با کمک دانشگاه ها تدوین خواهد شد.

معاون استاندارتهران یادآور شد: با توجه به اینکه از زمان حضور پرشمار سفید بالک ها در سطح شهر تهران سه سال می گذرد، اقدام هایی برای کاهش جمعیت این آفت در سطح شهر صورت گرفته که اگر شهرداری و سازمان محیط زیست در این ارتباط با فرمانداری هماهنگی بیشتری صورت می داد به نتایج بهتری می رسیدیم.

وی با اشاره به تداوم برگزاری این نشست ها به ریاست معاون عمرانی فرمانداری گفت: با توجه به آغاز فصل سرد سال و کاهش جمعیت سفید بالک ها، این نشست تا پایان سال هر دو ماه یک بار برگزار خواهد شد.

فرماندار تهران، ادامه اقدام های صورت گرفته به منظور مبارزه با سفید بالک ها تا پیش از پایان امسال را ضروری خواند و یادآور شد: طرح جامع مبارزه با سفید بالک ها با محوریت سازمان حفاظت محیط زیست و نظارت جهاد کشاورزی تهیه و آماده خواهد شد .

فرهادی یادآور شد: فرمانداری تهران در زمینه اقدام های عملیاتی همچون جمع آوری برگ درختان، سم پاشی و شستشوی درختان و نیز برنامه های مطالعاتی و تحقیقات علمی، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی ذیربط با شهرداری و مجریان طرح، به هماهنگی ها و همکاری های خود ادامه خواهد داد.

فرماندارتهران در ادامه تاکید کرد: در تکمیل اجرای این طرح به منظور آموزش و اطلاع رسانی ,مواردی که لازم است رسانه های جمعی و مردم همکاری داشته باشند در تدوین این طرح پیش بینی شود که متولی و سخنگوی آن از دستگاه ذیربط نیز برای اطلاع رسانی معرفی خواهد شد.

بر اساس این گزارش ، شهرداری تهران به عنوان مجری طرح و جهاد کشاورزی و حفاظت محیط زیست با توجه به مسوولیت های خود در اجرای این طرح ملزم است اعتباراتی برای اجرای این طرح در سال آینده پیش بینی وتخصیص دهند.

در این نشست معاون عمرانی فرمانداری، سرپرست دفتر فنی فرمانداری ، رییس محیط زیست شهرستان تهران ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تهران ، دبیر کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان تهران و نمایندگانی از شهرداری تهران و شورای شهر تهران، حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز