بیژن سلیمان پور در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت:

دفاع مقدس باید قطب نمای نسلهای امروز و آینده در مسیر پیشرفت و تعالی کشور باشد

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۵۷۹۷۵
دفاع مقدس باید قطب نمای نسلهای امروز و آینده در مسیر پیشرفت و تعالی کشور باشد
فرماندار بهارستان گفت : دفاع مقدس باید به عنوان گنجینه ای گرانبها و نماد حقانیت و مقاومت ملت ایران ، قطب نمای نسلهای امروز و آینده در مسیر پیشرفت و تعالی کشور باشد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران ، بیژن سلیمان پور در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بهارستان که در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان نمادی از فرزانگی و حماسه آفرینی  ملت سرافزار ایران برای همیشه  در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه یکی از مقاطع سرنوشت سازی که ملت رشید ایران هوشمندانه در آن حضور یافت و سهم مهمّی در رسالت تاریخی خود ایفا نمود، دوران «دفاع مقدس» بود افزود : مردم  این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان هشت سال جانانه و دلاورمردانه  و با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند .

سلیمان پور تصریح کرد:  یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیانهای ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد .

فرماندار بهارستان گفت : دشمن با جنگ تحمیلی سعی در خاموش کردن چراغ انقلاب داشت، ولی جنگ تحمیلی موجب شعله ور شدن روحیه انقلابی و ایستادگی مردم ایران شد.

وی  با تاکید بر اجرای موثر و نو در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس باید به عنوان گنجینه ای گرانبها و نماد حقانیت و مقاومت ملت ایران ، قطب نمای نسلهای امروز و آینده در مسیر پیشرفت و تعالی کشور باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز