معاون بانوان استاندار:

راه اندازی مجدد بازارچه فصلی بانوان به تحقق اقتصادمقاومتی کمک می کند

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۹:۴۹
کد خبر: ۴۵۸۰۶۵
راه اندازی مجدد بازارچه فصلی بانوان به تحقق اقتصادمقاومتی کمک می کند
مریم بیدخام گفت: راه اندازی مجدد بازارچه فصلی بانوان اقدام خوبی است که در قزوین اتفاق افتاده و می تواند به تحقق اقتصادمقاومتی کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مریم بیدخام معاون بانوان استانداری قزوین در حاشیه بازدید از بازارچه فصلی بانوان اظهار کرد: بازارچه فصلی بانوان توانمند استان که به منظور حمایت از اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها و به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و با همکاری سازمان میادین شهرداری قزوین پانزدهم شهریور ماه افتتاح شده بود در هفته دوم با تولیدات محصولات خانگی و اقلام جدید دایر گردید.

بیدخام افزود: به جهت اینکه بانوان توانمند استان علی رغم تولید محصولات متنوع در همه زمینه ها از جمله صنایع دستی، محصولات کشاورزی و ارگانیک امکان عرضه و فروش محصولات خود را نداشتند، در این بازارچه سعی شده شرایط مناسبی برای معرفی و بازاریابی این محصولات فراهم شود.

وی یادآور شد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از توانمندی ها و امکانات عظیم موجود برپایی این قبیل بازارچه های فصلی ضروری است.

این مقام مسوول ادامه داد: فروش مستقیم محصولات آن دسته از بانوانی که شغل خانگی دارند در این نوع بازارچه ها بدون وجود مانع و واسطه به سهولت انجام شده چراکه این نوع عرضه و تقاضا بهترین نوع حمایت از زنان شاغل و سرپرست خانواده است.

بیدخام در ادامه افزود: به جهت ازدیاد متقاضی و غرفه های کم، با تقسیم بندی به عمل آمده هر یک از غرفه ها به مدت یک هفته به متقاضیان واگذار می شود که در  دومین هفته این بازارچه بانوان توانمند محصولات و تولیدات خانگی خود را به مدت یک هفته در معرض فروش خواهند گذاشت و آخرین سری این بازارچه تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: محصولات عرضه شده در این بازارچه تولیدات خانگی، صنایع دستی، محصولات کشاورزی ارگانیک و سایر اقلام مربوط به توانمندی های بانوان استان است.

معاون بانوان استانداری قزوین ابراز کرد: این بازارچه با استقبال خوب بانوان توانمند و همشهریان گرامی قرار گرفته و تلاش خواهد شد این طرح در پارک ها و دیگر مراکز سطح استان نیز تداوم یابد.

نظر شما