دبیر هیات ووشو قزوین خبر داد:

کسب ۲۰مدال رنگانگ توسط ووشوکاران قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۹:۱۸
کد خبر: ۴۵۸۰۷۴
کسب ۲۰مدال رنگانگ توسط ووشوکاران قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور
محمد نوری از موفقیت ووشوکاران قزوینی در رقابتهای قهرمانی کشور و کسب 20مدال رنگارنگ از سوی آنها در این مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد نوری دبیر هیات ووشو قزوین با اعلام این خبر گفت: رقابتهای ووشو قهرمانی کشور در سبک شائولین فدراسیون ووشو طی روزهای 25لغایت 26شهریور در شهر کلاچای استان گیلان برگزار گردید که سهم ووشوکاران استان قزوین از این رقابتها  20مدال رنگانگ بود.

نوری اضافه کرد: در بخش ساندا ووشوکاران استان قزوین 6مدال طلا، 2مدال نقره و 6مدال برنز بدست آوردند و در بخش تالو نیز قزوینی ها 4مدال طلا 1مدال نقره و 1مدال برنز کسب کردند.

وی توضیح داد: در مجموع 10مدال طلا، 3نقره و 7مدال برنز سهم ووشوکاران استان قزوین از مسابقات ووشو قهرمان کشور بود.

دبیر هیات ووشو قزوین اذعان کرد: در این مسابقات علیرضا اکبر پویانی و محمدحسین کشاورز هر کدام 2مدال طلا کسب کردند و سعید بختیاری، عرفان مرادخانی، امیرحسین نوری، علی محمدی، محسن شهبازی و امید محمدخانلو با یک مدال طلایی های قزوین بودند.

نوری ادامه داد: همچنین علیرضا ادیب، سهیل کرمی، سهیل ابراهیمی سه ووشوکار قزوینی بودند که موفق شدند مدال نقره این مسابقات را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: امیرحسین صفری، امیرحسین حسینی، امیر افتخاری، حسین پنجعلی زاده، مرتضی مروتی، سهیل ابراهیمی و محمدحسین صمدی هم مدال برنز این رقابتها را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیات ووشو قزوین ابراز کرد: هدایت تیم منتخب ووشو استان قزوین را در این مسابقات حسین پنجعلی زاده، پرویز مرادی و روح اله گل محمدی بر عهده داشتند و سرپرستی محسن عباسی هم به عنوان سرپرست این تیم در این دوره از مسابقات حضور داشت.

نوری در خاتمه یادآور شد: رقابتهای ووشو قهرمانی کشور بانوان نیز از فردا 28لغایت 29شهریور به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد و تیم منتخب ووشوی بانوان استان قزوین با 18ووشوکار به مربیگری زهرا فتحی و سرپرستی مریم افشار در این مسابقات حضور خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز