معاون استاندار آذربایجان شرقی:

دانشگاه‌ها نقش خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کنند

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۲:۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۵۸۱۶۵
دانشگاه‌ها نقش خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کنند
شبستری گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید خیز جدی تری برای تحقق اقتصاد مقاومتی بردارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی را در توسعه کشور مفید دانست و گفت: توسعه و رشد علمی مراکز آموزش عالی می تواند در رونق اقتصادی موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید شبستری افزود: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید خیز جدی تری برای تحقق اقتصاد مقاومتی بردارند و انتظار داریم که دانشگاه ها به ایفای نقش مهم خود بپردازند.

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است و تحقق سیاست های مربوط به آن جز از طریق نیروی انسانی متبحر و متخصص امکان پذیر نخواهد بود، افزود: خوشبختانه بعد از استقرار دولت تدبیر و امید، بخش اعظمی از مشکلاتی که از سال های گذشته گریبانگر مردم شده بود در سایه عقلانیت و تدبیر، رفع شده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر ضرورت رشد پارک های فناوری تاکید کرد و یادآور شد: این فرآیند انگیزه و نگرش جدید را می طلبد که در دولت تدبیر و امید این همت والا وجود دارد.

وی به تمایل نداشتن دانشجویان مهاجر برای تحصیل در داخل کشور اشاره کرد و گفت: مناطق آزاد به سبب دارا بودن مزیت های خاص می توانند در این خصوص نقش آفرینی کنند.

شبستری، بر نقش توسعه علمی در حل بسیاری از مشکلات جامعه نیز تاکید کرد و تحقق مهم ترین مساله کشور یعنی اقتصاد مقاومتی را در ارتباط با آن دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز