استاندار سیستان وبلوچستان در دیدار با قهرمان کشتی جهان؛

فدراسیون کشتی برای حضور "آرامی" در مسابقات المپیک سرمایه گذاری کند

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۱:۰۴
کد خبر: ۴۵۸۳۵۸
فدراسیون کشتی برای حضور آرامی در مسابقات المپیک سرمایه گذاری کند
قهرمان نام آورکشتی آسیا و مدال آور رقابت های نوجوانان جهان در گرجستان با استاندار سیستان وبلوچستان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، استاندار سیستان وبلوچستان در این دیدار ضمن تجلیل از "امید آرامی" بیان داشت: فدراسیون کشتی از هم اکنون  با توجه به استعداد و قابلیت فنی این قهرمان برای حضور وی در مسابقات المپیک سرمایه گذاری کند. "علی اوسط هاشمی" خطاب به این پهلوان افزود: همانگونه که با تکیه بر باور ، ذکاوت ،سرعت عمل و تمرکزتان توانستید در تشک کشتی قواره ی جهان پیدا کنید و خوش درخشیدید از هم اکنون برای رقابت های المپیک برنامه ریزی کنید.

وی اظهار داشت: به عنوان اولین مدال آور جهان بذری را در استان پاشیدید که این موضوع مسئولیت تربیت بدنی و هیئت های ورزشی را در عرصه رقابت سنگین تر کرد تا در هر رشته ای قهرمانانی از استان در سطح ملی و جهانی نام آور باشند. هاشمی با بیان اینکه "آرامی" توانست با تکیه بر قابلیت فنی ، دانش مربیان ، حمایت والدین و عشق و علاقه با حداقل امکانات در قواره جهانی بدرخشد ، خاطرنشان ساخت: ورزش ملی باید ورزش استان را باور کند و مطالبات را بعد از این با توجه به استعدادها جست و جو کنید و تمرکز زدایی صورت بگیرد.

یک توصیه پدرانه و قول حمایت

استاندار یک توصیه پدرانه هم به امید سیستان وبلوچستان کرد و آن اینکه در کنار توجه به ورزش همزمان توجه به درس را با هدف دستیابی به بهترین جایگاه علمی مدنظر داشته باشد.

وی گفت: با مدیر عامل شرکت سیمان خاش برای حمایت و پذیرش اسپانسر این قهرمان جهانی مذاکره خواهم کرد و انتظار می رود سیمان سیستان برای حمایت از این قهرمان استان در سطح جهان پیشقدم باشد. استاندار قول مساعد داد در اولین فرصت در سفر به سیستان از خانواده "امید آرامی" و مردم قهرمان پرور روستای «اله آباد» دیدار و از زحمات مربی ایشان قدردانی خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز