با حکم حبیب حسین زادگان

مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب شد

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۵:۲۶
کد خبر: ۴۵۸۷۷۱
مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، مدیر روابط عمومی این اداره کل را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛ حبیب حسین زادگان طی حکمی محمدحسین شکیبافر را به عنوان مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب کرد.

شکیبافر کارشناس ارشد مدیریت اجرایی و عضو انجمن مدیریت ایران است و در حال حاضر مدیر پشتیبانی شهرداری های استان است و مدیریت امور اقتصادی و طرح ها، سرپرستی امور گردشگری و پارک ها، مشاور فرهنگی مدیرعامل، مسئول واحد رایانه و مدیریت سایت رسمی سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران را در کارنامه خود دارد.

وی از سال 1385 تاکنون عضو انجمن روابط عمومی ایران بوده و مدت 9 سال مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های مازندران و 4 سال مسئول روابط عمومی موسسه بازیافت استان مازندران بوده است.

شکیبافر علاوه بر 10 سال سابقه خبرنگاری، مدیریت، مشاوره و عضویت در شورای سیاست گذاری چند رسانه مکتوب و مجازی استان، عضویت در هیات رئیسه، دبیری و مسئولیت روابط عمومی و رسانه چند هیات ورزشی استان را در کارنامه خود دارد.

وی چند روز پیش با اخذ رای اعتماد مجمع هیات هندبال استان به عنوان رئیس هیات هندبال مازندران به مدت ۴ سال انتخاب شد.

گفتنی است حسین زادگان طی نامه جداگانه ای از زحمات محمد لطیفی، مدیر سابق روابط عمومی این اداره که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل شده، تقدیر و تشکر کرد.

photo_2016-09-18_18-06-16

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز