رییس سازمان جهاد کشاورزی:

پرداخت ۵۰میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران اردبیل

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۲:۲۴
کد خبر: ۴۵۸۷۸۲
پرداخت ۵۰میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران اردبیل
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با رایزنی‌های انجام شده توسط وزارت جهاد کشاورزی امروز 50میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان اردبیل پرداخت شد.سروی :رکورد تولید گندم استان اردبیل شکسته شده است
به گزارش برنا،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با رایزنی‌های انجام شده توسط وزارت جهاد کشاورزی امروز 50میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان اردبیل پرداخت شد.
 سروی در جلسه هماهنگی مطالبات گندم‌کاران در اردبیل  با اشاره به اینکه بدهی دولت به گندم‌کاران در استان اردبیل 750میلیارد تومان بود افزود: تاکنون بیش از 500میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده است و در آینده‌ای نزدیک تمام بدهی گندم‌کاران استان اردبیل پرداخت می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: دغدغه و نگرانی گندمکاران اردبیل برای سازمان جهاد کشاورزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا هر چه بهتر تمام مطالبات گندمکاران استان اردبیل پرداخت شود.
سروی با اشاره به اینکه رکورد تولید گندم استان اردبیل شکسته شده است گفت : با بیش از 500هزار تن گندم از گندمکاران استان اردبیل خریداری شده و درصدد هستیم بتوانیم با پرداخت تمام مطالبات گندمکاران گام بزرگی در توسعه و پیشرفت منطقه به ویژه در تولیدات داخلی برداریم.
وی گفت : استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در تولید گندم باکیفیت دارد و در این زمینه شمال استان منطقه بسیار مناسب برای تولید گندم است که انتظار می‌رود با برطرف کردن دغدغه‌های گندم‌کاران گام بزرگی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز