معاون صنایع کوچک شهرکهای صنعتی قزوین:

همایش تخصصی و آموزشی فن بازار منطقه ای در قزوین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۴:۳۶
کد خبر: ۴۵۹۰۳۱
همایش تخصصی و آموزشی فن بازار منطقه ای در قزوین برگزار شد
رضا صفاری گفت: همایشی تخصصی و آموزشی تحت عنوان فن بازار منطقه ای با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رضا صفاری معاون صنایع کوچک شهرکهای صنعتی قزوین اظهار کرد: در همایش تخصصی و آموزشی فن بازار منطقه ای فرصت ها و تهدیدات بازار و صنایع، ارائه خدمات فروش و تامین مالی دارایی های فکری بورس و نحوه ورود به بازارهای فرابورس ایران باحضور نخبگان استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صفاری بیان کرد: این همایش جهت معرفی خدمات و حمایت های فن بازار منطقه ای استان قزوین به مخترعان، مبتکران و نخبگان استان و با همکاری سازمان بسیج علمی پژوهشی فناوری و انجمن مخترعین، نخبگان و کارآفرینان استان قزوین جهت بررسی و سنجش فرصت ها و تهدیدهای بازار و صنایع و ارائه خدمات فروش و تامین مالی دارایی های فکری بورس و نحوه ورود به بازارهای فرابورس ایران با حضور بیش از 150نفر از نخبگان و صاحبان ایده و کار آفرینان برگزار و نتایج خوبی از آن حاصل شد.

وی با اشاره به اهداف این همایش گفت: معرفی خدمات و حمایت های فن بازار ملی ایران، فروش و تامین مالی دارایی های فکری بورس و ورود به بازار فرابورس ایران، عضویت در فن بازار منطقه ای استان قزوین و معرفی تقاضاهای فناوری کشور از جمله اهداف این نشست بود.

این مقام مسوول اظهار کرد: فن بازار منطقه ای استان قزوین به عنوان مرجع اطلاعات فناوری کشور نقش یک واسطه‌ حرفه ای در سطوح مختلف در کنار عرضه کنندگان(دانشگاه ها، پژوهش گاه ها و واحدهای تحقیق و توسعه‌ صنایع) و متقاضیان فناوری(صنایع بزرگ، بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط، سرمایه گذاران و حتی دانشگاه ها) را ایفا خواهد کرد.

صفاری اذعان کرد: در این بازار فروشندگان فناوری استان فرصت می یابند تا دانش فنی و فناوری های خود را به معرض نمایش گذاشته و برای آن ها اقدام به بازاریابی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: این دفتر ابتدای سالجاری با اخذ نمایندگی از فن بازار ملی ایران در مرکز فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین به بهره برداری رسیده بود.

IMG_8942

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز