با صدور پیامی؛

استاندار قزوین عید سعید غدیرخم را تبریک گفت

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۶:۴۳
کد خبر: ۴۵۹۱۰۵
استاندار قزوین عید سعید غدیرخم را تبریک گفت
فریدون همتی با ارسال پیامی فرارسیدن عید سعید غدیرخم را به همه مسلمانان جهان علی الخصوص مردم شریف استان قزوین تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین باتوجه به فرارسیدن عید سعید غدیر خم ضمن تبریک این عید بزرگ از این روز به عنوان روز اتحاد و همدلی مسلمانان جهان یاد کرد.

در متن کامل پیام استاندار قزوین بمناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم آمده است:

من کنت مولا فهذا علی مولا

غدیر تنها یک رخداد تاریخی و یا نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر، نشانه و چشمه ای از تداوم خط نبوت است که تا پایان هستى مى جوشد.

غدیر روز اکمال دین، اتمام نعمت و موجب خشنودى خدا و شایسته هر ثناست که وحى از او پیراست و محمد بدو آراست و اسلام از او برخاست.

غدیر عید عدالت و رهبرى و پیوند امامت و امت است و امروز فرصت و بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت می باشد و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و در شرایطی که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دستان با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان ببندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام برداریم.

اینجانب با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف، ولایتمدار و آگاه استان قزوین موفقیت همگان را در پیمودن راه مقدس شهدا با بهره گیری از آرمانهای بلند معمارو  بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیگیری و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

پیام استاندار2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز