خدابخش محمدزاده پودینه خبر داد:

پل مکانیزه عابر پیاده ابتدای بلوار سی متری شورا نصب خواهد شد

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۰۸:۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۵۹۲۰۹
پل مکانیزه عابر پیاده ابتدای بلوار سی متری شورا نصب خواهد شد
عضو شورای اسلامی شهرقدس با تاکید بر اهمیت امنیت شهروندان در عبور از خیابان گفت: در سالجاری پل مکانیزه عابر در ابتدای بلوار سی متری شورا نصب خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، خدابخش محمدزاده پودینه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با  اعتبار بالغ  بر یک میلیارد و نهصد میلیون تومان عملیات نصب پل مکانیزه عابر پیاده در خیابان 45  متری بلوار شهید کلهر ابتدای بلوار 30 متری شورا توسط شهرداری قدس اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قدس به منظور حفظ جان شهروندان این شهر در این قسمت پرتردد که حتی در برخی موارد خطرات جانی نیز برای عابرین پیش آمده است، اقدام به صدور مصوبه‌ای برای احداث پل عابر پیاده در سال جاری کرده‌اند.

پودینه ادامه داد: مطالعات احداث این پل مکانیزه پیرو مشکلات مردم در رفت و آمد و در راستای روان سازی ترافیک شهری به دلیل زیادبلوار 45 متری شهید کلهر صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: هزینه تهیه این پل که شامل چهار دستگاه پله مکانیزه، یک پله ثابت و عرشه است، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و هزینه جا به جایی شبکه برق و انهار و رفع معارض ملکی حدود ششصد و پنجاه میلیون تومان است که هزینه کل اجرای این پروژه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می شود.

photo_2016-09-19_21-43-04

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز