پرونده کاروان ورزش ایران با ۲۴ مدال بسته شد:

یک طلا و یک نقره تیمی و ۳ مدال برنز انفرادی سهم استان تهران از پارالمپیک ریو

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۵۹۲۱۹
یک طلا و یک نقره تیمی و ۳ مدال برنز انفرادی سهم استان تهران از پارالمپیک ریو
پرونده ورزشکاران تهرانی کاروان ورزش ایران در پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک 2016 ریو با یک طلا و یک نقره تیمی و 3 مدال برنز انفرادی بسته شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از استان تهران، در پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک با برگزاری دیدار فینال رقابت های والیبال نشسته همراه بود که طی آن تیم والیبال نشسته ایران با نتیجه ۳ بر یک از سد بوسنی و هرزگوین گذشت و جام قهرمانی را بالای سر برد. صادق بیگدلی و داود علیپوریان از استان تهران موفق به کسب مدال طلای تیمی والیبال نشسته شدند.
در رشته تیرو کمان ابراهیم رنجبر از استان تهران یک مدال نقره تیمی و یک برنز انفرادی را برای کاروان ورزشی منا به ارمغان آورد. در رشته وزنه برداری نیز علی صادق زاده از استان تهران و در رشته دوومیدانی (پرتاب وزنه) جاوید احسانی شکیب از استان تهران دو مدال برنز را از آن خود کردند.
بدین ترتیب پرونده کاروان کشورمان با ۲۴ مدال شامل ۸ مدال طلا، ۹ نقره و ۷ برنز بسته شد که در این بین سهم استان تهران یک طلا و یک نقره تیمی و 3 مدال برنز انفرادی بود.
مدال‌های ایران تا روز پایانی به شرح زیر است:
طلا: ساره جوانمردی (۲ طلا در تیراندازی)، مجید فرزین (وزنه‌برداری)، محمد خالوندی (پرتاب نیزه) و غلامرضا رحیمی (تیراندازی با کمان)، سیامند رحمان (وزنه برداری) و زهرا نعمتی (تیراندازی با کمان) و والیبال نشسته
نقره: سامان پاکباز (پرتاب وزنه)، علیرضا قلعه‌ناصری (پرتاب دیسک)، نعمتی و رنجبر (میکس ریکرو تیمی)، سجاد محمدیان (پرتاب وزنه) و عبدالله حیدری (پرتاب نیزه)، سجاد نیک پرست (پرتاب نیزه)، حامد امیری (پرتاب وزنه)، فوتبال هفت نفره و فوتبال پنج نفره
برنز: پیمان نصیری (دوی ۱۵۰۰ متر)، ابراهیم رنجبر (تیراندازی با کمان)، علی صادق زاده (وزنه برداری)، اسدالله عظیمی (پرتاب وزنه)، جواد حردانی (پرتاب نیزه)، محسن کائیدی (پرتاب نیزه) و جاوید احسانی شکیب (پرتاب وزنه)
گفتنی است 14 ورزشکار سهم استان تهران در کاروان اعزامی به پاراالمپیک 2016 ریو بود که 5 نفر از آنان موفق به کسب مدال شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز