مدیرکل کمیته ی امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد

جشن ازدواج نوعروسان زیر پوشش کمیته ی امداد در یاسوج

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۷:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۲۹۳
جشن ازدواج نوعروسان زیر پوشش کمیته ی امداد در یاسوج
جشن ازدواج نوعروسان مددجوی منطقه یک یاسوج به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛مدیرکل کمیته ی امداد امام خمینی (ره) استان به اهداء جهیزیه   نوعروسان زیر پوشش این نهاد به مناسبت دهۀ امامت و ولایت اشاره کرد و گفت : امروز جشن ازدواج 10 زوج به نمایندگی از 50 زوج جوان کمیته امداد با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان در یاسوج برگزار شد .

آقای محبی با بیان اینکه ازدواج های صورت گرفته بین مددجویان این نهاد از پایداری خوبی برخوردار است افزود: اصلی ترین دلیل این پایداری ازدواج آسان است .

وی گفت : از ابتدای امسال تا کنون بیش از هزار و 58 ازدواج  مددجویان کمیته امداد استان با هزینه 14 میلیارد ریال برگزار شد.

مدیرکل کمیته ی امداد امام خمینی (ره) استان به دیگر اقدامات این نهاد در زمینه کمک به ازدواج مددجویان اشاره کرد و افزود : در این زمینه 300 نوعروس در برنامه های آموزشی و مشاوره ای شرکت کردند و آموزه های دینی و اعتقادی ، بهداشت فردی و روانی ، دانستنی های تحکیم بنیان خانواده و مهارت های زندگی را فرا گرفته اند .

محبی گفت : هم اکنون یک هزار و 800 عقد در استان صورت گرفته که توان تامین جهیزیه این افراد وجود ندارد و از خیرین و مسولان درخواست می شود کمیته امداد را برای انجام این امر خداپسندانه یاری کنند .

 

نظر شما