سردار فرهنگ مستعد:

گشایش نمایشگاه رزمی و فرهنگی کربلای ۴ در اردبیل

۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۶:۱۳
کد خبر: ۴۵۹۴۰۲
گشایش نمایشگاه رزمی و فرهنگی کربلای ۴ در اردبیل
در آستانه هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی و فرهنگی عملیات کربلای 4 در محل احداث پارک موزه دفاع مقدس در شورابیل اردبیل گشایش یافت.صدا و سیما به صورت مستقیم برنامه‌های ویژه‌ای را از محل برگزاری این نمایشگاه برای عموم مردم پخش می‌کند

به گزارش برنا، نمایشگاه رزمی و فرهنگی کربلای 4 با حضور جمعی از مسؤولان، خانواده‌های ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در شورابیل اردبیل برگزار شد فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به ضرورت تبیین عملیات‌های غرورآفرین رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در قالب نمایشگاه‌های رزمی و فرهنگی اظهار کرد: چندین سال است که این نمایشگاه در هفته دفاع مقدس در شورابیل برگزار می‌شود و امسال نیز تا 8 مهرماه نمایشگاه رزمی و فرهنگی با محوریت نمایش عملیات غرورآفرین کربلای 4 برپا شده و بخش‌هایی از این عملیات در زمان برگزاری آن به نمایش گذاشته می‌شود.

سردار فرهنگ مستعد افزود: در این نمایشگاه که با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف برپا شده سعی بر این است تا گوشه‌هایی از رشادت رزمندگان اسلام در عملیات کربلای 4 به نمایش گذاشته شود تا نسل امروز به عنوان آینده‌سازان این کشور بیشتر با جلوه‌هایی از ایثار، جهاد و شهادت آشنا شوند.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از 40 غرفه در 26 عنوان مهمترین دستاوردهای مرتبط با حوزه دفاع مقدس در معرض دید علاقمندان قرار گرفته که در بخش مرزبانی و سپاه غرفه قرآن و عترت، عاشورا امتداد غدیر، شهدای ترور، یادبود شهدای مدافع حرم، غرفه بنیاد شهید، دستاوردهای انقلاب، عملیات‌های غرورآفرین دفاع مقدس، جنگ نوین، اقتصاد مقاومتی و .... به همت دستگاه‌های مختلف برپا شده است.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل به غرفه سنگرسازان بی‌سنگر که به همت جهاد کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: در این غرفه نیز سعی شده است تا  از مجاهدت‌های رزمندگان و جهادگران دوران دفاع مقدس که از آنها به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر یاد می‌شود در معرض دید گذاشته شده است.

مستعد تصریح کرد: در غرفه‌ای از دستاوردهای بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی، روحانیت، و همچنین محوریت بسیج محلات با ارزش‌ترین دستاوردها و همچنین تلاش مجاهدت بسیجیان در عرصه هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

وی از حضور یگان دریایی، موشکی و زرهی سپاه در این نمایشگاه  برای انجام عملیات‌های مختلف قدردانی کرد و گفت: صدا و سیما به صورت مستقیم برنامه‌های ویژه‌ای را از محل برگزاری این نمایشگاه برای عموم مردم پخش می‌کند

 

و هموطنان از ساعت 9 صبح تا 10 شب می‌توانند از این نمایشگاه ارزشمند و معنوی بازدید کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز