استاندار اربیل:

توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی در اردبیل فراهم می‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۸:۳۷
کد خبر: ۴۶۰۲۷۲
توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی در اردبیل فراهم می‌شود
یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان استان توسعه ورزش‌های همگانی در اردبیل است که در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زیرساخت‌های ورزش همگانی در اردبیل فراهم می‌شود.

به گزارش برنا ،مجید خدابخش صبح امروز در همایش سراسری پیاده‌روی در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان استان توسعه ورزش‌های همگانی در اردبیل است که در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زیرساخت‌های ورزش همگانی در اردبیل فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل همیشه در ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی پیشگام بوده است٬ افزود: ورزش نقش بسیار مهم در سلامتی افراد و جامعه دارد و نیاز است ورزش‌های همگانی در بین اقشار مختلف مردم ترویج یابد.

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل در عرصه ورزش قهرمانان بنامی را به کشور معرفی کرده و امسال در رقابت‌های پارالمپیک 2016 ریو دو قهرمان ورزشی اردبیل توانستند مدال‌های رنگارنگ رقابت‌های پارالمپیک ریو را کسب کنند که این یک افتخار بزرگ برای استان اردبیل و ملت ایران است.

خدابخش با اشاره به اینکه توسعه ورزش یک امر ضروری و اساسی در جامعه است٬ بیان کرد: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده‌روی با استقبال اقشار مختلف مردم برگزار شد و مردم اردبیل نشان دادند که همیشه در ورزش‌های همگانی پیشگام هستند.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسایر بزرگ برای قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای والامقام است و امروز مهم‌ترین وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که نیاز است در این زمینه دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز