رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس:

عروج گلبارنژاد، شهادت گونه بود

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۸:۵۹
کد خبر: ۴۶۰۴۸۳
عروج گلبارنژاد، شهادت گونه بود
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران فارس گفت: عروج بهمن گلبارنژاد شهادت گونه بود و در هفته دفاع مقدس اینگونه عروج و رفتنی باعث افتخار جامعه ورزش است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ رسول فلاح در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار کاروان پارالمپیک ایران که در ریو درگذشت، در گفتگو با خبرنگار برنا افزود: این جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس یکی از کسانی است که در طول دوران جنگ تحمیلی همواره در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشت و پس از آن نیز در میادین قهرمانی، به دنبال برافراشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. 
وی بیان کرد: اگر ایشان در طول دوران دفاع مقدس این توفیق نصیبشان نشد که به درجه رفیع شهادت نائل شود، اما در این هفته که همه به یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، بهمن گلبارنژاد از بین ما رفت و به دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.
مسئول تربیت بدنی سپاه فجر فارس اظهار کرد: حضور گلبارنژاد که جانباز 51 درصد بود در میادین ورزش بین المللی نوعی دفاع بود چرا که وی به دنبال برافراشته کردن پرچم کشور عزیزمان در دنیا بود و شهادت گونه از میان ما رفت و در هفته دفاع مقدس اینگونه عروج و رفتنی باعث افتخار جامعه ورزش است.
فلاح ابراز امیدواری کرد: جوانان و ورزشکاران عزیز راه شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند و راه گلبارنژادها را در همه میادین ملی و بین المللی ادامه دهند.
وی در پایان این ضایعه را به خانواده مرحوم گلبارنژاد، جانبازان و ایثارگران، ورزشکاران و مردم تسلیت گفت.
نظر شما