سرهنگحامد محمودی اعلام کرد:

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی در غرب استان تهران

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۱:۲۱
کد خبر: ۴۶۰۵۳۸
کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی در غرب استان تهران
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی و 10 درصدی تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، سرهنگ "حامد محمودی" در تشریح کاهش 50 درصدی تصادفات گفت: در راستای اتخاذ تدابیر عملیاتی ایمنی عبور و مرور مسافران در محورهای غرب استان تهران 67 تیم گشت پلیس راه و 70 نفر پاس پیاده در شهریور ماه بکارگیری شده اند و همچنین به صورت شبانه روزی، طرح تشدید کنترل ناوگان مسافربری در محورها در ایام پایانی شب از ساعت 12 شب تا 7 صبح هر روز ورودیهای منتهی به شهر تهران تحت کنترل پلیس قرار می گیرد.  

سرهنگ محمودی با اشاره به کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی بیان داشت: در ابتدای شهریور ماه سال جاری 4 فقره تصادف فوتی داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش یافته و در ماه جاری 69 فقره تصادف جرحی رخ داده که نسبت به سال قبل 10 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای باقی مانده از فصل تابستان شاهد اوج ترافیک و افزایش سفر در راه های استان خواهیم بود، از رانندگان درخواست کرد: حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از سبقت گرفتن خودداری کرده، چرا که این عامل بشترین نقش را در وقوع تصادفات دارد.

سرپرست پلیس راه غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با حضور چشمگیر پلیس راه در جاده ها و استفاده از دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات امیدواریم شاهد کاهش سوانح و حوادث در جاده ها باشیم و مشارکت مردم نقش بسزایی در کاهش سوانح و حوادث دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز